Werkstuk Modelbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet een werkstuk maken voor school en daarna een powerpoint presentatie.
Ik wil het over algemeen modelbouw doen dus boten( elektro en brandstof),vliegtuigen(elektro en brandstof),auto's(elektro en brandstof),

Ik zit zelf ik de electro auto's daar kan ik zelf al wel wat over vertellen

Maar zijn er mensen die kunnen vertellen over vliegtuigen,boten, en auto's en heli's

(elektro en brandstof)

Hebben jullie nog sugesties of tips wat je in powerpoint presentatie of werkstuk kan doen.

Zouden jullie me kunnen helpen met de andere onderwerpen auto's, heli's, vliegtuigen en boten Daar ben ik niet in thuis.

Groeten Stefan :)

Laatst bewerkt:
Tja, daar is een werkstuk voor ... dat je zelf leert dingen te op te zoeken en te beschrijven. Tegenwoordig is dat met internet veel makkelijker. Vroeger moest je helemaal naar de bibliotheek fietsen.

Kijk voor vliegtuigen maar eens op de links die je hier vindt:
Model Vlieg Klub Valkenburg (ZH)

Ja ik ben ook al aan het zoeken, maar ik ben alleen thuis in auto's en ik weet wel dat er op internet ook informatie is maar niet zo heel veel denk ik

Ook een behoorlijk ruim begrip hoor *modelbouw in het algemeen*.

Er zijn ZOVEEL onderdelen dat je ze onmogelijk in 1 werkstuk krijgt.

En niet veel te vinden op internet....
Kijk dit modelbouwforum is ook internet, staat voor 800 werkstukkken aan informatie....

Als je handig bent doe je het werkstuk over iets in de modelbouw specifiek, anders krijg je allemaal van die simpele oppervlakkige informatie.

Groet, Christian

Ook een behoorlijk ruim begrip hoor *modelbouw in het algemeen*.

Er zijn ZOVEEL onderdelen dat je ze onmogelijk in 1 werkstuk krijgt.

En niet veel te vinden op internet....
Kijk dit modelbouwforum is ook internet, staat voor 800 werkstukkken aan informatie....

Als je handig bent doe je het werkstuk over iets in de modelbouw specifiek, anders krijg je allemaal van die simpele oppervlakkige informatie.

Groet, Christian
\

ben ik het mee eens, je kunt beter een wat specifieker onderdeel doen.
Ik denk dat je anders een soort 'basisschool werkstuk' krijgt, met een onderwerp als, motoren, auto's of paarden.
Als je bijvoorbeeld auto's neemt, ziet je heel specifiek en je kent er zelf al wat van, dit vergemakkelijkt de presentatie zeker weten.
Of je dan, modelauto's in het algemeen doet, of bijvoorbeeld alleen elektrieke modellen zul je zelf moeten beslissen.

Als je iets leuks wilt laten zien zou je een mini autotje moeten meenemen én een Marder. Naast elkaar kun je mooi de diversiteit in de hobby laten zien. Als je hem in Zwolle komt ophalen en terugbrengen mag je mijn marder best lenen voor je presentatie.
Jakko

Ik ben genomineerd joepie, Wanneer is de bekendmaking van de winaar :D

Kijk daar heb ik al wat aan : Een onderwerp kiezen ( dat is dat Auto's.. en dan elektro en brandstof) Dan kan ik wat vertellen over de motoren elektro en brandstof over aandrijving of wedstrijden over bodies en gereedschap en rc driften die richting op..

Die marder laat maar zitten, iets te ver weg :D

Het spijt mij, maar deze gaat op slot. Het is jouw werkstuk voor school, niet het onze, en er is met de search op dit forum of via Google al meer dan voldoende info over dit onderwerp te vinden. Mocht je later een heel gerichte specifieke vraag hebben, staat het je vrij daarover een topic te openen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back