wet WABO: nieuwe 'keet' Cumulus Winssen(Nijmgn)

Dubbele Dino's! We vliegen brandstof en op 35mhz (zie niet-meer-zo-verscheurd-door-twijfel-%5Bupdate%5D-2). Moest er ook even voor zoeken hoor, wordt ook een dagje ouder ;).

En wat je schrijft klopt. Vaak is de betreffend ambtenaar best meewerkend opgesteld. Helaas hebben wij altijd te maken met politiek (college van burgemeester en wethouders en vergeet de gemeenteraad ook niet). De politiek is vrij APV ingesteld. Oftewel doet er alles aan om overlast bij de burger te voorkomen (want zo kunnen ze gewoon het hardst scoren bij de volgende verkiezing). Aangezien modelvliegen bij de gewone burger al snel als overlast ervaren wordt staat de politiek er vaak ook niet moedwillend tegenover. En dan krijg je het spelletje ambtenaar vs politiek en dat spelletje verliezen wij altijd ;).

En wat je schrijft over meneer SBB klopt 100%. Bij ons vliegen ook veel vogels rond, lopen koeien in de wei ernaast, etc. Nog nooit een koe zien schrikken (en ik vlieg met brandstof speedmodellen die toch aardig janken). En sommige vogels volgen je kist ook nog. Zoals laast iemand met een slowflyer, kwamen een paar meeuwen bij die in de wind er rustig omheen gingen hangen.
En ook het transportverhaal helemaal juist. Zoals gezegd dat verhaal op de Pietersberg. Ik werd aangesproken op vliegen met electro klein grut. Meneer SBB kwam ook met een dikke Landrover over de heide naar mij toegereden. Uhhmmmm ... heide stuk, misschien lipe daar ook wel een hagedis ... Maar nee, hun mogen het in het kader van natuurbehoud. Hou toch op.

Goed, ondertussen pauze weer bijna voorbij, dus back to work!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach... Ja.... Dubbele Dino's!!!! Ik wist dat het iets met "ouderwets" te maken had, maar wat ook al weer.... Ik zal hem maar op mijn startkist schrijven, anders vergeet ik het straks weer.... (waar heb ik mijn rollator nou ook al weer gelaten... grmblblblb....)

Groet, Bert

Back