weten jullie circuit`s rondom Eindhoven,Helmond (asfalt,benz

• Topicstarter Topicstarter SubaruMen
  • Startdatum Startdatum

vinden jullie dat er genoeg Asfalt ciruits in Noord-Brabant?

• Total voters
    657
S

SubaruMen

Guest
hoi ik heb een CT4s van Cenracing maar ik ken der nergens mee rijden weten jullie een asfalt circuit rondom Helmond,Eindhoven

weten jullie der 1 dan wil ik die graag weten

Helaas is er voor brandstof on road geen circuit in de buurt van Eindhoven. Wel is er een elektroclub in Eindhoven, ERCE, met een mooi circuit, en kun je in Helmond bij MACH-one met je brandstof buggy gaan rijden.

echte baan is er niet voor brandstof , maar op maandag avond parkeerterrein van de sligro in vechel .
er word met pionnen een baan uitgezet .
bij de macro in best word op zondag middag veel gereden .

john

ja natuurlijk off-road gaan rijden in helmond bij MACH-ONE..... in roermond (niet echt langs de deur, maar dichterbij weet ik niets) is wel een club met een on-road circuit.......

succes

meangreenmachine2 zei:
echte baan is er niet voor brandstof , maar op maandag avond parkeerterrein van de sligro in vechel .
er word met pionnen een baan uitgezet .
bij de macro in best word op zondag middag veel gereden .

Ik rijdt zondag ook wel eens in veghel. Maar de maandag avond heb ik ooit wel eens van gehoord maar nog niet naar toe geweest. Rijden daar ook 1:10? of alleeeen maar big-scale? want dan hoef ik niet te komen in m'n eentje met mijn 1:10 :lol: ...

even als tip:

in eindhoven, bij de grote AH xl (limburg laan, kan je s'avonds en oms s middags heel goed rijden, die 2 extra stukken parkeer terrein staan meestal geen / bijna geen ayto's,

en s avonds op flightforum bij airport eindhoven, heel vet in het blauwe licht!!

bel anders , dna gana we samen een keer rijden!
06 46393603

Back