S
superducky
Guest
Ik ben een beginnende electroheli piloot met een KDS450b en ben extreem linkshandig, en vroeg mij af of het mogelijk is om van de WFLY 6CH c zender een mode 1 te maken. ik zie een hoop merken voorbij komen waarbij dat al gelukt is maar ik zie niemnad op het forum die het met de WFLY 6CH c gedaan heeft.
is dit mogelijk??
ik ben al op zoek geweest naar een mode 1 zender(van hetzelfde type) en ze zijn of uitverkocht of niet meer leverbaar.
is er iemand die dit gedaan heeft, of het ombouwen aandurft, eventueel tegen een kleine vergoeding?
ik heb inmiddels wel een mode 1 zender in ermelo gevonden,maar dit is een WFLY 6CH a, en volgens mij is deze wat beperkter dan het c model.
is dit mogelijk??
ik ben al op zoek geweest naar een mode 1 zender(van hetzelfde type) en ze zijn of uitverkocht of niet meer leverbaar.
is er iemand die dit gedaan heeft, of het ombouwen aandurft, eventueel tegen een kleine vergoeding?
ik heb inmiddels wel een mode 1 zender in ermelo gevonden,maar dit is een WFLY 6CH a, en volgens mij is deze wat beperkter dan het c model.
Laatst bewerkt door een moderator: