what to choose!!!!

• Topicstarter Topicstarter Nelis
  • Startdatum Startdatum
N

Nelis

Guest
ik heb nog nooit gevlogen en ik wil graag zelf eens beginnen.

ik heb mijn oog laten vallen op de sky surfer parawing omdat ik het mooi en gracieus vind. ook de sky wave of tenminste daar lijkt hij op(die ik heb gezien is paars) scheen wel goed te zijn voor beginners..

nu hoor ik veel over de pico stick. dat mini vliegtuigje..... eigenlijk wil ik een vliegtuigje die net in de lucht kan blijven en erg langzaam vliegt.

wat zouden jullie nemen als beginners vliegtuig, als je gewoon zelf wat wil aanklooien........

De sky surfer is leuk om mee te starten. Handig mee te nemen en overal te vliegen Is nu in de aanbieding bij Zwalum modelbouw.

Het is dat ik zelf een paraplane aan het bouwen ben, anders had ik hem gekocht.

Een lite-stick achtige zoals Pico Stick of Slowmo; relatief goedkoop, makkelijk te repareren en te besturen. Ik zou voor de eerste flight wel eens een beetje gevoel opdoen met FMS (freeware simulator)...

Voor beginner lijkt me een iets zwaarder vliegtuig beter, minder gevoelig voor wind. Pico cub met een goede aandrijving is dan stabieler..

zijn er prijsvergelijkingen,

heeft iemand een website met vergelijkingen van prijs van de genoemde vliegtuigjes.....

ik wil eigenlijk zo'n compleet pakket omdat ik het gewoonweg te duur vind om gelijk een hele dure zender te kopen en dan nog alle andere stuf erbij ook...

heeft zwalum modelbouw ook een website?

Nelis,

er bestaan inderdaad complete pakketten met alles erop en eraan.
Maar...

...als je het leuk gaat vinden wil je toch verder en is zo'n tweekanaals zendertje toch te weinig.
Een extra investering is dan nodig en dat is dan jammer.
Tip:
Ga eens bij een vliegclub bij jou in de buurt een balletje opgooien. Men kan je daar ongetwijfeld goed advies geven.
Vliegclubs zijn te vinden via
www.modelvliegen.pagina.nl
Daar vind je ook winkels gelinkt.

En inderdaad, Zwaluw heeft ook een site: http://www.zwaluwmodelbouw.com/

Succes ermee.

Frank

Back