Whats up!, Bouwverslag electro 3D kist

Hallo allemaal,

Vandaag is eindenlijk mijn Whats Up! binnengekomen :celebrate:
Ik heb deze als combo besteld samen met een Airpower 500T buitenloper, een 40A dymond smart regelaar en een EMP 11*7 prop.
Toen ik de gigantische doos had uitgepakt viel het mij meteen op hoe licht deze kist is, de vleugel weegt maar 200 gram.

DSC00272.jpg

DSC00271.jpg

DSC00275.jpg

Als ik vorderingen heb laat ik het weten,
Chears, Mike

Bedankt voor de goeie reactie`s , ik heb inmiddel het landingsgestel verlijmd en ben nu bezig met de staart.
De motorkap is inderdaad heel kort, die motorkap ben ik trouwens nog niet helemaal tevreden over, deze is nogal dof, waarschijnlijk komt daar nog een laagje lak overheen.
Mike

Ik ben inderdaad beniewd of ik dat in vlucht ook ga merken,
Er komt trouwens een 4cellen 2200 lipo in, en 4 keer 9 gram`s Hextronic.

Mike

Ik heb weer een paar kleine dingetjes gedaan, Het landingsgestel zit er nu onder en de tailskid. Ik heb de 2 delen van het hoogteroer met elkaar verbonden dmv een stukje metaal, en het hoogteroer zit er nu al op.
Ook heb ik zonet de kockpit kap zwart gespoten, zo`n interieur met piloot vind ik maar niks in zo`n kist.
DSC00282-1.jpg

De kap waar ik het eerder over had ik goed gelukt!! :D
Ik ben alleen niet tevreden over de motorkap, het lijkt net een koffie bekertje dat ze er maar op hebben geplakt.
Deze heb ik dus op maat gemaakt , geschuurd en ook zwart gespoten, ben benieuwd hoe het eruit ziet :)
DSC00284.jpg

Edit: 1.100ste post :D

hey mike

ik vind de kleur van de folie t.o.v. de motorkap toch erg verschillen en om eerlijk te zijn ook niet mooi. de vergang van glazend tot dof.

Ik heb vandaag niet veel kunnen doe omdat ik de heldag heb gewerkt, maar ik heb wel de servo`s besteld en het richtingsroer gemonteerd.
Wat geef je trouwens snel VEEL! geld uit bij hobbycity, een dikke 300 dollar xD

Chears

AAAAHRG!! , heb je die kap mooi gespoten en dan kan je hem eindenlijk vast gaan zetten.. dus op aanraden van iemand gelijmd met UHU hart , .. vreet die pokke lijm de verf op! , dus canopy er weer af schoongemaakt en word opnieuw gespoten!

Back