Whats up!, Bouwverslag electro 3D kist

Nooit een lijm met oplosmiddel gebruiken voor geverfde kappen .

Aquarium silicon gebruik ik vaak voor probleem vallen . ;)
blijft dan ook iets elasties .

Mvg Johan

schiet al op ...
Je moet inderdaad oppassen met bijtende middelen bij lak.
Probeer liever hobbylijm.

Veel Succes verder,

Gr, Jeppe

oei,, dat kost weer een beetje tijd goed kijken waar je mee lijmt en mee verft..

maar dat wist je al wel.
wat bedoel je met vleugelzak ??
Groetjes

Zo zie je hem:
DSC00285.jpg

en zo niet meer:
DSC00286.jpg

Ik ben nu zover gekomen dat ik de motor kan installeren, maar ik weet even niet hoe ik dat het beste kan doen. Er zit een motormount bij, zo`n kruisje is dat, Als ik die gebruik zal ik eerst een gat moeten boren in de firewall, maar dit is nogal lastig om uit te zoeken waar dat gat moet komen, door de vreemde vorm van de motorkap.
DSC00287.jpg

Kap erop zetten, dan met een stift door het gat een puntje zetten. Zit je in het midden van je motortje als het goed is ;)

De bouw komt even stil te liggen omdat we de garage gaan ombouwen tot werkplek, jaja ik heb m`n vader eindenlijk zover dat hij ook weer gaat beginnen :D
Er komt een werkbank aan 3 zeiden, met een bouw-tafel in het midden waar het model op kan staan.

Mike

Goed nieuws, maar zoveel hoeft er toch niet meer gedaan te worden aan de kist, gewoon lekker afmaken en vliegen dus :).

Ennuh, 3 zijdes he ;)

Het heeft even geduurd, maar de kist is bijna af! alleen nog even het zwaartepunt goed leggen en gaan met die banaan!!
Mischien dat ik nog even een nieuw kapje ga maken, de oude kan ik namenlijk nergens meer vinden, achja het was toch een lelijk ding!

Mike

En hij heeft gevlogen!!:D wat een geweldige kist, power ohne ende en een goeie vliegtijd met een 4cellen 2200. Vliegt lekker strak, en kan super langzaam binnen komen.. echt een aanrader! als het deze week windstil is en ik kan iemand strikken om foto`s te maken dan plaats ik ze hier wel.

Mike

Een foto zegt meer dan duizend woorden, hier dus een paar duizend woorden :D
D3mikeNEF.jpg

DSC_0447NEF.jpg

DSC_0460NEF.jpg

DSC_0476NEF.jpg

DSC_0530NEF.jpg

Alex, bedankt voor de foto`s!! zie ook www.fotoalex.tk

Wat een gaaf ding, vliegt lekker strak, en hooveren is geen probleem, helaas is bij de laatste landing mn prop gebroken, verder geen schade gelukkig.

Back