Whistler SP400 Racer.

in aerofly pro deluxe lijkt 300km/uur wel 50 ofzo, totaal onrealistisch vind ik. in realflight is het veel beter geregeld, vlieg je dan met een pylon racer dan is dat ding binnen notime uit zicht en voel je de snelheid veel beter. niet dat ik zoveel ervaring met pylonracers heb, maar realflight vind ik vele malen beter als het om snelheid van vliegtuigen gaat.

Ook geen probleem want ik heb G2. ;) Maar voor zover ik weet zitten daar niet echt pylonners in?

Maar hier is een voorbeeld van mijn eerste "racertje". Een oersimpel sp300 racertje, waar ook daadwerkenlijk een SP300 in zit. ;) Cita. Erg kort, maar mijn vader kan niet mikken met mijn camera. ;)

Klein ding van 70cm span en bij elkaar net 210 gram, sp300 6v op 6cellen NiMH, en een 6x4 klappropje. Vliegt naar mijn smaak echt ongelofenlijk fijn en fluit als een beest. Helaas ook maar 4 a 5 minuten en de neus is te lomp gebouwd om dr nog iets van lipo of brushless in te stoppen zonder er 100gram extra lood in te kappen (is al n heel topic over geweest). Bovendien issie met zijn 70cm al gauw een groen stipje. ;) Dus ik dacht laat ik et met deze 110cm whistler nog eens doen, maar dan net dat beetje extra. ;) Zolang ik maar lekker kan jakkeren met fijne vertikale doorschietertjes ben ik al gelukkig. Ongelimiteerd hoeft voor mij zelfs nieteens, als et maar dat gevoel van "Vliegend mes" geeft. :P

Back