WHoehoooeee ik kan vliegen

Neee Ik ben niet gek geworden...

Ik heb vandaag lipo's achter elkaar leeg gehovered met mn 4#3b . de 4#3 is nu lekker stabiel en als ik niet al te gek doe hou ik 'm redelijk onder controle en land hij zachtjes waar ik wil. Zodra ik echter een beetje draai dan wordt het al weer een stuk moeilijker. Dat gaat vast binnenkort ook wel weer een stuk beter. de rest van mn lipos heb ik tussendoor lekker leeg gescheurd in de woonkamer met de 5g6...

Heerlijk die regen... je zal maar buiten moeten vliegen met dit weer:rolleyes:

Maarten

Na het tail in hoveren geprobeerd te draaien... dit was niet echt een succes beetje 45 graden links of rechts ging wel aardig meer leverde wel wat flinke crashes op:rolleyes:

Maar goed dat leren we vast wel...

@steff mn zwager probeerde in de woonkamer te vliegen met een doublehorse apache..... dat mag hij niet meer van zijn vrouw omdat hij tegen het plafond was gevlogen:rolleyes:

Maarten

tjah ik heb niet niet echt iets gesloopt binnen meschien hier een daar een krasje maar die hebben me ouders dan nog niet opgemerkt :P

ik vlieg bij voorkeur ook buiten dan kan je rontjes vliegen en heb je wat meer de ruime als je een stuurfoutje maakt.

stef

@steff mn zwager probeerde in de woonkamer te vliegen met een doublehorse apache..... dat mag hij niet meer van zijn vrouw omdat hij tegen het plafond was gevlogen:rolleyes:

Woonkamer is ondertussen voor mij ook verboden terrein, nadat ik de gladiolen een kopje kleiner heb gemaakt met m'n King.... :D:rolleyes:;)

hahaha.... die heb ik ook al een keertje gehad... Ik probeerde nose in te vliegen corrigeerde de verkeerde kant op (naar links-achteren ipv rechts naar voren) en de heli topte de bloemen heeel mooi af:-)

Schade aan de heli viel mee:rolleyes:

Maarten

Back