Wide screen monitor met Aerofly Pro DL

Ik heb mijn oog laten vallen op een een breedbeeldmonitor met een resolutie van 1680 * 1050.
Wie weet wat het effect hiervan is bij Aerofly. Ontstaat er dan vervorming?

ik merk geen merkbare vervorming. Valt niet op tenminste. Rrsolutie pakt hij ook gewoon (elke resolutie trouwens :)) Ik hem niet echt gecontroleerd of rond ook zuiver rond is maar het zou op moeten vallen als het echt vervormd is. Kortom, werkt probleemloos :)

Als je zorgt dat je grafische kaart van je PC zelf, de juiste resolutie draait, dan moet het kloppen. Vaak draaien mensen op een wide-screen de verkeerde resoluitie in 3:4 verhouding. Dat kan prima, maar je hebt dan niet het voordeel van het grotere werkblad.

Dan AFPD in window mode zetten, AFPD heeft zelf alleen maar 3:4 resoluties, dat werkt wel, maar wederom, geen voordeel van de grotere (bredere) resolutie.

Dan denk ik ook dat je voor het goede nog wat moet spelen met de kijkhoek, die kan kleiner omdat het beeld groter is.

GrWinfried

Heb hem hier ook op een breedbeeldlaptop voor in de pauze op mijn werk.. de verhouding is redelijk al trekt hij wel een beetje uit.

Back