Wie bouwt airbus A380 ?

Na wat speurwerk op dit forum kwam ik op 'freeplans' en vond daar de airliner die ik t.z.t. graag zou willen bouwen. Van Balsa en voorzien van 2 electromotoren. Mooier kan toch niet? ;-).
De tekeningen inmiddels geprint en worden morgen even vergroot, zodat het allemaal wat beter zichtbaar is. Klopt het dat er geen afmetingen bij staan? Zal vast gebruikelijk zijn, maar wat is de ware groote dan?
Verder de vraag of iemand een dergelijke tekening heeft in het Engels. Ik heb namelijk de Franse versie en Frans gaat me niet zo goed af ....
Zijn er zowieso al mensen op dit forum die dit vliegtuig hebben gebouwd?

En ja, ik ben een beginner, maar ga me hierin toch vast bijten. Neem zeker het eerste half jaar voor orientatie en alles uitzoeken (ook van het origineel).

Waarom nog zelf bouwen, op het forum van de Limburgse Vleugels uit Genk (B) staat er eentje te koop.

Jammer, ik kan er zo niet naartoe linken, dus dan maar zelf effe zoeken in het te koop stukje daar forum.lvmodelafdeling.be

Bedankt. Ga idd ook eens op RCgroups kijken. Dat lees ik zo vaak dat ik ook daar maar eens moet gaan buurten. Ben dus op zoek naar een zelfbouw airliner en ja, waarom niet kopen, maar bouwen ?????
Waarom vlieg je zelf en laat je je kist niet vliegen? :hammer:
Misschien omdat dit 'hobby' heet .... ;-)
Enne ... ja, die airliner ziet er goed uit. Kan in elk geval als voorbeeld dienen.

Bijvoorbeeld:
3,5meter depron A380 :D - RC Groups

a391251-92-CRW_8113.jpg

Hoi,

Even ter uwer informatie: ik heb die A380 gekocht en zal hem eerdaags ophalen.

Trouwens ik ben wel een B747 aan het bouwen met een sp van 1800 en een epoxy romp
volledig zelfbouw.

Groet Jaap

Moet dat dan Jan ????

Gezien mijn ervaring hier met het maken van een draadje, je doet het toch nooit goed, meestal gezeik heb je hier.

Dus hou ik het voorlopig voor gezien je bent er ook nog druk mee, foto`s nemen die weer verkleinen en plaatsen en stukjes schrijven, dan weer op de reactie`s reageren.