Wie bouwt en vliegt er met ontwerpen van Drela?

Capstrips en achterlijsten zijn verkrijgbaar bij Maarten van Dijk of bij Free Flicht Supplies in de UK

VANKAMP zei:
Capstrips en achterlijsten zijn verkrijgbaar bij Maarten van Dijk of bij Free Flicht Supplies in de UK

Ok, dank je. Free Flicht Supplies heb ik inmiddels gevonden. Maarten van Dijk, zal waarschijnlijk geen winkel hebben.

Ondertussen heb ik ook gezien dat emc vega diverse capstrips, liggers, en dergelijke verkoopt.

Nu je toch aan het zoeken bent heb ik ook nog een vraag. Ik kan in de catalogus van EMC-VEGA maar een soort unidirect carbon vinden. :? Circa 140gr/m^2 Klopt dat?

:mrgreen: Ja, precies! Heb jij een een idee of dit gewebe "glad" is van oppervlakte structuur? Als dat zo is dan kan je er zonder extra glas in een keer vleugels van baggen.

Geen idee eigenlijk.
Ik ben me wel aan het verdiepen in dit soort materialen, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee. :oops:

Ik zat even te kijken of er iemand op het forum was die ooit een Bubble Dancer heeft gebouwd en toen kwam ik op dit draadje.
Is mr. VAN KAMP nog steeds actief op het forum? Ik heb een aantal vragen over de BD en die kunt u vast en zeker beantwoorden.

Hoi Rick, van Kamp is inmiddels geemigreerd. Dat hoeft geen belemmering te zijn om het modelbouwforum te volgen. Maar of hij nog actief is als modelvlieger weet ik niet. Mogelijk heeft hij de hobby wat naar de achtergrond geschoven omdat hij in een nieuw land zijn leven op moet bouwen.

Ik kan je verder ook niet helpen, maar volgens mij heb jij je weg al gevonden via de mailinggroup op yahoogroups...

Op RCgroups is ook veel te vinden! Veel succes. Laat ons weten hoe de bouw verloopt en wat je vliegervaringen zijn!

hey,
Jammer dat hij geemigreerd is ik had veel van hem kunnen leren.
Ik had de Allegro light group idd al gevonden bent u er ook lid van?

Nee hoor, Ik was gewoon geintereseerd ''that's all''
Een BD bouwen is iets wat op de lange verlanglijst staat, en er hopelijk ooit nog van komt.

Back