B ben20 20 feb 2015 #1 Zijn hier mensen vanuit Oost en West Vlaanderen die interesse hebben om naar Ede te gaan en eventueel te carpoolen?
Zijn hier mensen vanuit Oost en West Vlaanderen die interesse hebben om naar Ede te gaan en eventueel te carpoolen?
B ben20 22 feb 2015 #3 Dirk Jan zei: Misschien handig om te vermelden wanneer en waarvoor? Klik om te vergroten... Voor mij staat Ede gelijk aan de modelshow, maar dit kan idd voor alles zijn Het gaat dus wel degelijk over modelshow Europe te Ede op zaterdag 21 maart
Dirk Jan zei: Misschien handig om te vermelden wanneer en waarvoor? Klik om te vergroten... Voor mij staat Ede gelijk aan de modelshow, maar dit kan idd voor alles zijn Het gaat dus wel degelijk over modelshow Europe te Ede op zaterdag 21 maart
M markioo Forum veteraan 22 feb 2015 #4 ohhhh ik dacht een avondje stappen en biertje drinken en dan n bob nodig had
Dirk Jan Forum veteraan 23 feb 2015 #5 Duidelijk nu Ik woon naast de plaats Ede en ik dacht al.. wat ga je daar doen, helemaal vanuit Vlaanderen
Duidelijk nu Ik woon naast de plaats Ede en ik dacht al.. wat ga je daar doen, helemaal vanuit Vlaanderen