Wie heeft een modelbouw heli??

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die een modelbouw helicopter heeft en daar graag mee speelt en deze uitstekend beheerst. Voor een groot evenement in een hoge hal (ca. 9 meter hoog) willen we een stunt doen met een modelhelicopter bij de prijsuitreiking.

Wie o wie voelt zich geroepen??? Brandstof kunnen wij vergoeden, verder is het op vrijwillige basis. Mocht u een bedrijf hebben, dan mag u reclame maken op ons evenement.

Het vindt plaats in Amsterdam van 29 t/m 31 augustus.

Lijkt u dat wat? Mail mij dan zsm!!! :)

Bedankt!!!

Danny
danny@cyberweb.nl

IN een hal zou ik voor electro gaan...
Informeer eens bij vliegclub leiden, daar wordt veel met grote helies indoor gevlogen.

Stunten?
Toch al eens om de veiligheid gedacht hoop ik?
Of weet je opeens van niets meer als er opeens een paar zwaar beschadigde hoofden zijn, afgesneden ledematen enz...

Hmmm "daar graag mee speelt "...
Op welk niveau denkt deze gast dat wij met onze hobby bezig zijn!?! :evil:

van een electro heli krijg je net zoveel hechtingen als een gewone.

kijk maar uit, levensgevaarlijk.
en weer een ideale poging om weer eens een keer negatief de publiciteit te halen met het modelvliegen.

Al het publiek achter een degelijk veiligheidsnet/hek, tot aan het plafond, anders levensgevaarlijk en totaal onverantwoord, ook elektro. Danny, ik vrees dat je een beetje onderschat, het is bepaald geen spelen zoals je schrijft, dus ook geen speelgoed. Helicopters kunnen moordenaars zijn. Ik heb tien jaar heli gevlogen en vind het nog steeds het mooiste wat er is op het gebied van radiobesturing.

Als buitenstaander is onze hobby natuurlijk ontzettend 'keigaaf, wreed, kicken, cool, kewl, master' om te zien. Maar als insiders weten we dat het ook gevaren met zich meebrengt, waarvan anderen zich niet bewust zijn... Een demo is natuurlijk heel mooi om te zien maar ook al is de hal 9 meter hoog, zo'n model heeft ruimte nodig...

Helivliegers zijn een van de meest verantwoordelijke modelvliegers, en daarom verwacht ik niet dat iemand zich aan zal melden hiervoor. Puur vanwege de veiligheid van derden.

spelen met een modelheli???

Met alle respect maar de term "spelen" is echt wel niet van
toepassing op een modelheli. (kan het wel begrijpen langs een
kant aangezien je zelf waarschijnlijk niet in de hobby zit...)

Ik zou in ieder geval een elektro vragen tenzij de hal zeer goed
verlucht is want anders... :twisted:

Zou het zelf echter niet vlug doen hoor...

En wat bedoel je juist met een stunt?
Gewoon wat acrobatie vliegen of zo één of ander
recordpogingachtig huzarenstukje waar mensen aan te
pas komen ofzo?

Back