wie heeft er echt heel veel verstand van electroVliegen

• Topicstarter Topicstarter jeroen1976
  • Startdatum Startdatum
Dan ben je hier aan het goede adres :bye: , je hebt er nu dus heel veel gevonden :wink: .

Dit forum is bedoeld om iedereen de mogelijkheid te geven om te leren van wat anderen uitleggen :D . Dus als je een vraag hebt dan zet je die hier gewoon in de desbetreffende rubriek. Daarmee bereik je veel personen die verstand hebben van jouw onderwerp en van de antwoorden kunnen anderen ook nog wat opsteken :teacher: .

Er is over electrovliegen al heel veel gevraagd en geantwoord. Dit kun je terugvinden in de rubrieken al naar gelang het onderwerp. Gebruik hierom eerst eens de zoek functie :thumbsup: voordat je een vraag stelt waarop het antwoord allang terug te vinden is.

Succes en veel plezier op het forum...

Waarom een E-Mail adres.
Hier op het forum is leuker en leerzaam voor iedereen.
Kom maar op met je vragen, dit forum lust ze rouw.(toch :roll: )

Er zijn hier meer dan genoeg mensen die denken dat ze er iets vanaf weten 8) , dus stel hier maar al je vragen :?: en waarschijnlijk zit er wel een bruikbaar antwoord :idea: tussen. Meestal zijn we het allemaal wel met elkaar eens dan, alleen de bewoording zal wel iets verschillen. :roll: En inderdaad alles liefst via dit medium, zodat anderen er ook nog iets aan hebben. En denk erom domme vragen bestaan niet.

Kijk ook eens bij de modelbouw-FAQ. Daar heb ik al wat gezet.
In de forum onderwerpen staat ook al veel. Als je daar niet verder mee komt stel dan je vraag hier op het forum, maar wel een beetje concreet graag (Niet " vertel eens iets over elektro").

Wat wil je vliegen? Heb je al een elektro kist?
Beetje rondneuzen in een modelbouwcatalogis kan ook al een idee geven van wat allemaal mogelijk is.

Dit is prachtig, een nieuwe user steld een zeer "ongebruikelijke" vraag, en toch komen daar 6 zeer behulpzame reacties met allerlei info wat je je maar kan wensen om je weg te vinden op het forum :wink:

Fantastisch zo nuttig als dit forum is, ik kan alleen maar hopen dat mijn forum op http://www.rc-hovercrafts.com ook zo goed gaat draaien, als ik die effe mag pluggen :)

Back