Wie heeft er een Blackout 360?

Hoi mensen,

Ik zou graag een B360 opbouwen maar ik kan hier in NL geen winkel vinden die de armen verkoopt.
Nou had ik bedacht om ze na te laten maken maar dan heb ik een origineel armpje nodig die kan worden over getekend.

Heeft hier iemand een backup of reserve arm liggen die ik kan lenen tegen onkostenvergoeding?
Of nog beter, een bestandje om op een freesmachine te zetten?

Groet, Oskar

Ik heb wel een clone B330 va nRon maar daar heb je niks aan :-) Die armen van de 360 zijn inderdaad net wat langer( onder). Je kan Quadron eens vragen...misschien dat hij ze ooit gefreesd heeft.

360_1_1.jpg

De B330 File heb ik idd, maar de B360 armen niet...
Kan ze wel overtekenen, maar dan heb ik wel een originele arm of een scan nodig..

Ik heb een frame weten te bemachtigen van Hans (heyudude)
Met 1 B360 arm om na te maken voor jou Ron. Deze is wel anders dan op de afbeelding hierboven.
Misschien prototype of eerste versie oid?

Misschien kun jij deze iets aanpassen zodat ie ook breder word aan de voet?

Nieuwe armen van Ron binnen gekregen. Gelijk even passen en de originele erop gelegd voor de vergelijking....
Blijkt dat de arm die ik van Hans heb gekregen waarschijnlijk van iets anders is geweest. Motor tot motor is hiermee bijna 400mm. o_O

Gaat dit wel werken met de Cobra 2208/20 2000kv icm. ZTW 20A esc?
Oja en Naza erop.

Hey,

Thanx! Ik ben al begonnen met de opbouw. Moet nog een paar dingen binnen krijgen en dan zal ik er een bouwtopic voor maken.
Ik ben nog bezig met iemand voor een naza v2 ed. :)

Back