Wie heeft er een bouwtekening van POUWERHOUSE

Discussie in 'Bouwverslagen - Vliegen' gestart door Brenth, 26 apr 2020.

  1. Brenth

    Brenth

    Lid geworden:
    14 jan 2016
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Wapenveld
  2. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
  3. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    Kreeg een conversatie bericht van je. Dat lijkt een foutje om dat de inhoud niet aan mij persoonlijk was gericht.

    De link in mijn vorige bericht verwijst naar de site Outerzone. Die bevat duizenden tekeningen. Ook verschillende van de Power House. Die tekeningen kan je gratis downloaden en printen. Er zijn weinig hobbyisten met een A0 printer. Je kan de download met een goed PDF printprogramma zelf op A4 tjes afdrukken en aan elkaar plakken. Als je dat lastig vindt, kan je het bestand op een USB stick zetten en bij een copyshop op een groot vel papier laten printen.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2020
  4. helixer

    helixer

    Lid geworden:
    19 mei 2012
    Berichten:
    1.092
    Locatie:
    Huizen
    Heb ik ook gedaan met mijn Simple Cub bouw (Foam), maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. Ik zat zo rond de 40 euro!! Wel stevig papier en dus voor meerdere keren bruikbaar. Handig bij een crash.

    Trouwens Brenth, is dat geen idee voor jouw? De simple cub lijkt op wat jij wilt bouwen en vliegt fantastisch en is vederlicht.

    Mvg Helixer
     
  5. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    Er is zoveel leuks te bouwen...

    Bedankt voor je suggestie, maar heb sinds gisteren een flinke bouwklus. Daar is de bouwagenda voorlopig mee volgeboekt.
     
  6. helixer

    helixer

    Lid geworden:
    19 mei 2012
    Berichten:
    1.092
    Locatie:
    Huizen
    Sorry N.P.S., ik had het eigenlijk tegen Brench. Doet er niet toe. Brench berichten via PB is prima hoor, maar echt niet noodzakelijk. Zo kunnen andere mensen ook gewoon meelezen en misschien met ideeën komen. Het is maar een suggestie hoor.

    Grt Helixer
     

Deel Deze Pagina