Wie heeft er een nitro MT of nitro MT 2?????

• Topicstarter Topicstarter Hidde van der Eijk
  • Startdatum Startdatum
H

Hidde van der Eijk

Guest
hey,

mijn vraag is nu wel duidelijk denk ik.
ik wil een nitro MT/Nitro MT2 gaan kopen, en zou graag wat mensen willen spreken die zo'n ding hebben, en/of ze goeie ervaringen met deze 2 auto's van HPI hebben.

GRz. hidde

Als je een nieuwe MT gaat kopen koop dat de MT2 die heeft een veel betere motor dan de oude MT. De motor op de oude MT slijt als een gek en na een aantal liter is de kans groot dat je motor niet lekker meer draait.

De MT2 heeft een nieuwe motor gekregen die een ABC constructie heeft en veel langer meegaat om dat die laag veel en veel harder is. Wat wel zo is is dat je die MT2 een stuk langer moet laten in lopen maar daar tegen over staat wel een langere levens duur van de motor.

thx voor je wijze raad :)

ik zou de MT 2 graag nemen, alleen zit ik nog te twijfelen over het prijsverschil :S

Heey, dan moet je in duitsland kijken... maarja.. Wat wil je.. als je de eerste koop ben je na een tijd even duur uit als de mt2 nieuw, Want de motor is gewoon veel beter van de mt 2 want dat slijt echt niet snel, zoals pasqual al zei, Dus ga voor de mt2 ! :lol: :mrgreen:

Groetjes rick

is het prijsverschil groot dan in duitsland????

en heeft iemand dan misschien een link van een goeie winkel??

GRz hidde

kijk eens op www.hpishop.de
moet je daar ff kijken of even mailtje sturen
de MT 2 is een betere keuze vergeleken met de MT 1
de MT 2 heeft de nieuwe motor met rotostart verbeterde schoks
en andere bodemplaat dacht ik maar weet ik niet zeker
als je langer plezier wilt hebben zou ik voor de MT 2 gaan

greetz herman

ik heb de mt1 en heb nog nooit iets te klagen gehad, de motor slijt, naar mijn mening niet snel, en ik gebruik 'm toch echt wel intensief... het enige is is dat de motor moeilijk aanslaat als je een paar tankjes hebt gereden en dus warm is, maar ik krijg m altijd aan de praat...

maar dan nog, ik zou altijd de mt2 kopen; betere motor, de rest is niet zo heel belangrijk... mss kan je kijken of je de mt1 kan kopen en zelf een andere motor koopt, kijken of je dan goedkoper uit komt.

Back