wie heeft er envaring mee?

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
H

hyperspeed

Guest
hallo
ik wil een vliegtuigje een Ready-to-fly vliegtuigje ik heb er wel 1 gezien ik vind hem leuk
allen het is amirikaans wie heeft er ervaring mee met de Spitfire RTF Electric van parkzone
hier is de link http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ1700
is het een goed vliegtuigje?? voor een beginner met een beetje vliegervaring (klein beetje)
en vliegt het goed ?is het een beetje crash bestendig en kan hij tegen een beetje wind(woon bij de zee staat altijd wel wat wind is nooit wind stil)

en het verzenden is dat duur en hoe gaat dat ??

bedankt

dit lijkt mij niet echt een beginners vliegtuigje..
als je de filmpjes zie gaat hij nog redelijk hard.
maar das mijn mening :wink:

hij ziet er nie slecht uit :D

ik heb wel volgis die gasten van youtube een beginners ready to fly model gezien een super cup
de linkhttp://www.hobbyzone.com/rc_planes_hobbyzone_super_cub.htm

graag jullie mening

bedankt

Dit is net zoiets als bij Martin Schröder solliciteren en dan aangeven dat je met Microschoft Flightsimulator 10 een boeing 747 van Maastricht Aken Airport naar het vliegveld van Bonaire kan vliegen zonder problemen.

Nee, dit model is nog niet echt geschikt voor jou om ermee verder te leren vliegen. Dit soort warbirds heeft soms heel vervelende bijwerkingen tijdens het vliegen.

een spitfire is nooit geschikt voor een beginner.
of het moet een calmato zijn met spitfire folie erop ;)

Als ik jou was zou ik beginnen (als je een klein beetje ervaring hebt) met een easystar ofzo. Superdegelijk, crashbestendig, makkelijk te repareren (die van mij vliegt weer na een verticale landing van 10 meter op asfalt, je kunt het vrijwel niet meer zien!) en heel veel mogelijkheden qua modden. (snellere motor, ailerons etc)

Of kijk naar zo'n kant en klare parkflyer, een Cessna 182 ofzo. Kun je inclusief zender voor 150 euro klaar zijn. Heb je al een zender dan koop je het model los en ben je - met betere electronica - minder kwijt!

Hobbyzone Super cup is een prima kistje voor beginners alleen is ie erg wind gevoelig

het is een kwestie van in elkaar zetten en accu opladen en weg vliegen met iets meer dan half vermogen vlieg je rustig

wij hebben er nu een en er is een nieuwe bij besteld

de eerste hebben we met breed plakband (dat voor dozen dicht plakken) dan de doorzichtige variant beplakt hierdoor word ie super sterk

het enige zwake punt zijn de propelors bij en gecontroleerde neus landing breekt de prop precies op de aanhechting van de as.

het was een uitdaging om het kistje te pakken te krijgen maar uiteindelijk bleek ie gewoon bij ted's rcshop te kunnen bestellen na twee weken was ie binnen

Super gaaf 8) als je rustig en gecontroleerd wilt vliegen .

Back