R
R.Nieuwland
Guest
Tijdens mijn speurtocht op internet voor de aanschaf van een tweede heli kwam ik op de site van Helikraft.com, toen ik m'n wensen vergleek met verschillende zaken hier in Nederland kwam ik al snel tot de conclusie dat het financieel toch aanzienlijk scheelt.
Omdat ik nog nooit iets buiten de landsgrenzen heb besteld via internet is mijn vraag of er mensen zijn die bij Helikraft wel eens iets besteld hebben en wat de ervaringen zijn hiermee.
Hoe snel is het hier, wat komen er nog voor kosten bij als de douane je pakje onderschept, krijg je in het algemeen thuis wat je besteld heb, hoe werken garanties kortom een aantal vragen waar ik graag duidelijkheid in wil krijgen voor ik een behoorlijke vracht laat komen.
Ben erg benieuwd naar de reacties, bijvoorbaat dank
R.Nieuwland
www.rc-heli-zwartewaal.nl
Omdat ik nog nooit iets buiten de landsgrenzen heb besteld via internet is mijn vraag of er mensen zijn die bij Helikraft wel eens iets besteld hebben en wat de ervaringen zijn hiermee.
Hoe snel is het hier, wat komen er nog voor kosten bij als de douane je pakje onderschept, krijg je in het algemeen thuis wat je besteld heb, hoe werken garanties kortom een aantal vragen waar ik graag duidelijkheid in wil krijgen voor ik een behoorlijke vracht laat komen.
Ben erg benieuwd naar de reacties, bijvoorbaat dank
R.Nieuwland
www.rc-heli-zwartewaal.nl