Wie heeft er ervaring met Helikraft.com

• Topicstarter Topicstarter R.Nieuwland
  • Startdatum Startdatum
R

R.Nieuwland

Guest
Tijdens mijn speurtocht op internet voor de aanschaf van een tweede heli kwam ik op de site van Helikraft.com, toen ik m'n wensen vergleek met verschillende zaken hier in Nederland kwam ik al snel tot de conclusie dat het financieel toch aanzienlijk scheelt.
Omdat ik nog nooit iets buiten de landsgrenzen heb besteld via internet is mijn vraag of er mensen zijn die bij Helikraft wel eens iets besteld hebben en wat de ervaringen zijn hiermee.

Hoe snel is het hier, wat komen er nog voor kosten bij als de douane je pakje onderschept, krijg je in het algemeen thuis wat je besteld heb, hoe werken garanties kortom een aantal vragen waar ik graag duidelijkheid in wil krijgen voor ik een behoorlijke vracht laat komen.

Ben erg benieuwd naar de reacties, bijvoorbaat dank

R.Nieuwland
www.rc-heli-zwartewaal.nl

Ik bestel regelmatig bij Helikraft. De service is goed. Zij hebben een kortingpercentage op basis van de waarde van je bestelling. Je kunt opgeven in welke valuta je bestelt. Als je euro kiest dan heb je geen extra kosten (ca. 3%) bij Paypal of een creditkaart. Let op de kleintjes :). De status van het verzenden van het pakketje kan over internet gevolgd worden.

Vergeet niet dat het pakket via TNT wordt bezorgd. Zij regelen dus ook de inklaring. Dit betekent dat je over de waarde van de bestelling plus de transportkosten BTW moet betalen plus nog eens bijna 17 euro aan inklaringskosten. Reken dus eerst uit of het de moeite waard is. Dit is niet voor alle artikelen het geval.

Goede eraringen, prima winkel.
Veel zaken binnen 8 dagen binnen.
Maaarrrr... Als de douane er tussen zit is het bij mij we eens opgelopen tot 4 weken.

Ik heb er eens een gyro besteld. Was er snel en is niet onderschept door de douane. Maar dit was maar een heel klein pakketje. Ik kan me voorstellen dat een model (grote doos) sneller onderschept wordt.

Ron,

Ook ik heb niets dan goeds te melden over deze webwinkel.
Kans is zeer groot dat het pakketje wordt opgemerkt door de douane.
Als het nog steeds goed rekent is het meegenomen als ie niet wordt onderschept.
Garantie, tja is altijd wat duurder(verzendkosten) maar ook dit soort winkels gaat goed om met garantie verplichtingen(zeker als het artikel al kapot is voordat je het gaat gebruiken). Altijd vriendelijk blijven scheelt een hoop.

Wat wil je bestellen dan?

Groet,

Marc
p.s.
Gelukkig nieuwjaar

Ha Marc ook jij de beste wensen. Ik heb een lijstje opgesteld voor een tweede heli met alles wat daar voor nodig is zoals de Sceadu 50 Evo SWM de benodigde servo's, gyro, motor, governer plus wat upgrades. Deze komplete set is bij Helikraft +/- 250 euro goedkoper dus de moeite waard om het daar vandaan te laten komen.

Bedankt voor jullie reacties

Ron

Ron,

Ook ik heb niets dan goeds te melden over deze webwinkel.
Kans is zeer groot dat het pakketje wordt opgemerkt door de douane.
Als het nog steeds goed rekent is het meegenomen als ie niet wordt onderschept.
Garantie, tja is altijd wat duurder(verzendkosten) maar ook dit soort winkels gaat goed om met garantie verplichtingen(zeker als het artikel al kapot is voordat je het gaat gebruiken). Altijd vriendelijk blijven scheelt een hoop.

Wat wil je bestellen dan?

Groet,

Marc
p.s.
Gelukkig nieuwjaar

wil hier op inspringen,

heb ooit een defecte zender (ff9) gehad van john wu (helikraft)
zonder blikken of blozen vroeg hij die terug te sturen, maar had dezelfde dag al een nieuwe gestuurd terwij hij de oude nog niet eens terug had.
om de verzendkosten te verzachten voor mij, trof ik in de doos een aantal leuke spullen aan (schroevendraaierset en een kaart os8 pluggen.)

top.

heb ooit een defecte zender (ff9) gehad van john wu (helikraft)
zonder blikken of blozen vroeg hij die terug te sturen, maar had dezelfde dag al een nieuwe gestuurd terwij hij de oude nog niet eens terug had.
om de verzendkosten te verzachten voor mij, trof ik in de doos een aantal leuke spullen aan (schroevendraaierset en een kaart os8 pluggen.)

top.

Zo heb ik ook ervaringen! Alleen moet ik wel zeggen dat het "vroeger" (4 jaar terug) leuker was, omdat je toen alleen met John te maken had. Tegenwoordig hebben ze een hele staff, wat ook leuk werkt.. maar John was makkelijker en heeft mij ook eens een nieuwe 601 opgestuurd voordat ik de oude ook maar uit de heli had gebouwd!! Dat doen ze overigens tegenwoordig echt niet meer....

Cheers,

Richard

Ik heb er 2 keer wat besteld en beide keren rond de 40 euro extra kosten bij de douane, te verwachten natuurlijk...maar altijd leuk alst wel goed gaat.

leuk kortingssysteem, en snelle reply en verzendingen...

Persoonlijk heb ik zulke ervaringen met garantie/service op afstand met Modefo's heli.

altijd leuke kortingen en als er iets niet goed was meteen de juiste items verzenden voordat hij t zelf terug had...

Back