Wie heeft er ervaring met Phoenix 2,5 gold

• Topicstarter Topicstarter One-day-fly
  • Startdatum Startdatum
O

One-day-fly

Guest
Ik heb hem gisteren gekocht en vind het een super simulator.

Vraag mij wel af of de verschillen tussen de helikopters kloppen.

Ik zelf heb een Belt cp v2 en er is een CopterX 450Pro onderweg.

Als ik met de belt vlieg dan merk ik het zelfde als buiten in het echt. Dat ding is peu nerveus. Schakel ik om en pak de Trex 450 dan merk ik dat deze al een heel stuk prettiger vliegt. Schakel ik om naar de Trex 500 of 600 dan is dit echt een wereld van verschil. Veel meer power om 3D te vliegen veel directer reageren.

Klopt deze waarneming of moet ik het met een korreltje zout nemen ?
En vliegt de CopterX 450 Pro hetzelfde als de Trex 450 in Phoenix ?

Hoe groter je heli hoe stabieler...een trex 450 vind ik persoonlijk een zenuwachig ding als je van een 700 komt...

Ok, dat snap ik. Persoonlijk vond ik het al een aardig verschil toen ik van de belt cp v2 naar de Trex 450 pro overstapte in Phoenix. Maar als die 600 of 700E zo vliegen als op de simulator zou ik al haast roepen, het is een eitje om er mee te vliegen ;):rolleyes:

Toen ik gisteren mocht afrekenen toen dacht ik nog waar ben je nou mee bezig. Maar na 1 dag ben ik er al helemaal over heen en heb hem al 3 keer terug verdiend en weer nieuwe trucjes kunnen aanleren die ook in de praktijk lukte. (god wat heeft me dat een hoop euro's en ergernis gekost)

Wie vliegt er een Trex 600 of 700 en gebruikt ook nog eens Phoenix 2,5 ?. En komt de simulator overeen ? Mijn Belt lijkt er redelijk op maar heeft in het echt iets meer power, maar wel wat nerveuzer dan in Phoenix.(kan afstellen zijn of de speling die snel optreed bij de Belt.)

Back