Wie heeft er ook een defecte Hacker regelaar (X70-SB-Pro)

Hallo,

Ik heb een !,54 meter Sukhoi van Sebart gekocht bij Hacker in Duitsland. Na 12 vluchten was mijn regelaar defect.
De service van Hacker is goed want na ongeveer 14 dagen had ik een nieuwe en was daar ook zeer tevreden over.
Alleen toen ik de nieuwe regelaar ingebouwd had deed deze dus ook niks. Dit is een nieuwe regelaar geen vervanger!!
Nu ben ik benieuwd, heb ik gewoon pech of zijn er meer mensen die ook een defecte regelaar hebben. Het gaat hier om een X70-sb-pro regelaar. Deze post is niet bedoeld om Hacker af te kraken maar ik vind het toevallig dat mij dit 2 keer achter elkaar gebeurt.

Mvg,

Ik heb niet dezelfde ervaring met Hacker, ik heb dan niet de X70-sb-pro regelaar maar Hacker master F5F 125. Ik heb ook slechte berichten gelezen over de 195 A versie, die gaat in rook op ver voordat hij de 195 A bereikt.

ik heb ook een paar hacker regelaren maar deze doen het allemaal nog perfect, zelfs overbelast :) ook de jet / hacker regelaren doen het erg goed...... er kan altijd een slechte serie zijn.....

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er iets ander kapot is dan je regelaar en dat het uitwisselen van de regelaar daarom niet helpt....

Grt.

Alexzzz zei:
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er iets ander kapot is dan je regelaar en dat het uitwisselen van de regelaar daarom niet helpt....

Grt.

Jammer dat je me zo inschat Alex......................tuurlijk sluit ik eerst alles uit en kom zo tot een conclusie.

@Tandango als het een Hacker/Jeti was geweest dan was die ook niet stuk gegaan. Alleen is deze regelaar een China fabrikaart en geen Jeti.
Er komt nou een spin 77 in van Jan.

@Benvlieggraag die Hacker master F5F 125 is volgens mij ook een Jeti en daar is niks mis mee.

Mvg,

Spin 77?
Die is wel erg groot hoor.
spin77.jpg

De Spin 75 past misschien iets beter bij de regelaar die je nu hebt:
spin75.jpg

Met Jeti-regelaars heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad. :)

hacker besteed de laatste tijd ook dingen uit in verweggiestan en nu krijg je goedkope zooi met een dure sticker..... wel jammer...... goede reden om bij UH te gaan shoppen :) zelfde kwaliteit maar stukken goedkoper......

Hey Daniël,

Is inmiddels het probleem met je regelaar voorbij/ opgelost?
Ik dezelfde kist en aandrijvings al jou.
Ik heb alleen 4 HS-5245MG servo's in plaats van jou gekozen servo's

Ik ben zelf aan het twijfelen of de BEC van de X-70-SB-PRO 4 digitale servo's aankan?
Weet jij hier meer over? Is dat misschien de reden dat je regelaar ermee stopte?
Ben nu druk bezig met alles inbouwen en dan komt natuurlijk de maiden.

Groetjes,
Jeroen

Hallo Jeroen,

Allereerst gefeliciteerd met je aankoop, hier ga je geen spijt van krijgen want hij vliegt echt zeer goed.
Wat de regelaar betreft, ik heb er nu een Jeti regelaar (spin 66) in. Ik had geen zin om nog een Hacker regelaar te proberen.
Ik denk dat ik gewoon pech heb met deze regelaar aangezien ik blijkbaar de enige ben. Met de spin regelaar heb ik nog wat afstel problemen je kunt er zoveel mee instellen in tegenstelling tot de hacker die bijna alles automatish doet. Ik begin hier zo nog een draadje over. Ik denk niet dat het aan de BEC ligt want dit functioneerde nog wel ik had alleen geen motorloop zowel bij de eerste als de tweede regelaar. Van Hacker heb ik ook geen antwoord gekregen van waar het aan zou kunnen liggen en de tweede regelaar moet ik nog opsturen naar Hacker.
Veelplezier met je Sukhoi..........

Mvg,

Oke,

Bedankt voor je antwoord,
Succes met het instellen dan maar :wink: !
En jij natuurlijk ook nog veel plezier met je sukhoi.

Groetjes,
Jeroen

Back