Wie heeft ervaring met de multiplex Stuntman?

Hallo allemaal. Ik heb vandaag maar weer eens gek gedaan en weer eens wat bij gekocht. Bij mijn collectie is nu toegevoegd een ultimate en een multiplex Stuntman. Nu ben ik benieuwd of er iemand is die ook met de Mpx Stuntman vliegt en wat voor ervaring je daar mee hebt, hoe is het vlieggedrag, heb je tips bij het bouwen? Ik heb deze kist eigenlijk in een gekke bui gekocht maar nu ik hem heb lijkt het me een heel aardig kistje.
vriendelijke groeten en vast bedankt voor eventuele reactie

p.s. hier staat een foto van de mpx stuntman: http://www.modelspot.com/mpx/stunt.htm

Hi,

Wil ik ook wel weten :)
Leuke kist, stevig Elapor net als de Twinjet?
Vliegklaargewicht en spanwijdte zijn prima in verhouding, de roervlakken zijn echter wat klein voor het echte 3D werk, maar prima voor gewone kunstvlucht.
Suxxes ermee!

Peter

Ja, wel een leuk kistje (86 cm spanw) maar niet zoals de twinjet van styropor maar van depron. Vanmiddag eindelijk samen met de buurman in elkaar geknutseld. Eigenlijk denk ik dat ik hier niet juist zit maar dit kistje thuis hoort bij de park en indoor flyers aangezien hij slechts 338 gram weegt incl. accu en alle electronica. Sturen wordt lachen want het hoogte roer bestaat uit twee delen en sturen mee met de aillerons.... nooit eerder gedaan op deze manier...

*** gisteravond eerste proefvlucht gemaakt, het kistje vliegt werkelijk fantastich... nu nog ff sparen voor een borsteloos.....

Back