Wie help me aan zoveel mogelijk info over de minimoa?

Hallo,

Aan wat voor een spanwijdte dacht je wij hebben namelijk nog een tekening liggen van een "mini"moa van 4M m'n vader heeft deze gebouwd

m.v.g. Dennis

ahah
uitvergroten misschien een optie?? en volgens mij heeft jaap van het fox team (misschien wel bekend) een grotere mini moa gebouwd
(weet alleen de grote niet)

Beste, begrijp me niet verkeerd ik zou het bij dromen laten .
Indien U zelf niet kan tekenen, hoe zal U dan al de verschillende ribben tekenen. :roll:

simendewulf zei:
Beste, begrijp me niet verkeerd ik zou het bij dromen laten .
Indien U zelf niet kan tekenen, hoe zal U dan al de verschillende ribben tekenen. :roll:

Huh? :?
Volgens mij heeft u een deel van het topic overgeslagen..

bertus,even na vragen waar men plans tekend en copieert daar heeft men over het algemeen een plotter waarmee men elke schaal kan maken van gelijk wat.Ik heb het eens gedaan met een plan uit een boekje en laten vergroten en moet zeggen er waren geen vervormingen of afwijkingen.
francois

Begrijp ook dat er erg veel tijd gaat zitten in het maken van een dergelijke tekening. Vooral op deze schaal. 8O
Als er nog meer mensen zijn die interesse hebben in dit toestel, zou je misschien contact op kunnen nemen met een van de kitcutters, om er een kit van te maken, om zo de kosten van het tekenwerk er in ieder geval voor een deel uit te halen. :)

ik denk dat het wel te doen is bertus
ligt eraan wat voor tekening dat je moet hebben...
als ik iets teken gaat het meer om BOUWtekeningen. Dus alle lijnen erop zodat je iets hebt om op uit te richten, voor de rest alle spanten en ribben e.d. uittekenen en bouwen maar...
Je moet dan op voorhand wel in je hoofd een (heel) goed beeld hebben hoe een en ander komt te zitten (vleugelbevestiging etc)

Het komt erop neer dat er een groot verschil is tussen tekenen en ontwerpen...

Maar tijd, nee, die kan ik amper vrijmaken voor mijn eigen projecten ;-)

Veel succes ermee! Ik ben zeer benieuwd, de minimoa is inderdaad een prachtig toestel...

Kom op Bert, gewoon ook starten met Rhino.
Igwe is hier al de expert :wink: en met het beetje wat ik weet wil ik je ook wel helpen.

Schaal 1:2 8O waarom niet gelijk 1:1 kun je er later altijd nog zelf inkruipen. :D
Jij wil toch altijd weer groter, en na 1:2 is er niets meer.
Beter gelijk goed doen. :wink:

Zo, Bert kan nu dus ook aan de gang :D

Heb je ook niet zoiets van de ASH26? :wink:

Back