wie helpt me aan een kwaliteit accu en lader voor master smacker?

• Topicstarter Topicstarter malibufella
  • Startdatum Startdatum
M

malibufella

Guest
dag mensen!

ik heb in mijn master smacker een accu van 2000mah een 6 cells van conrad, waardeloos als je het mij vraagt want...
hij gaat maar een kwartier vol! op zn langst.

dus welke accu EN lader raden jullie mij aan?
ik wil graag ook een redelijke lader voor niet al te veel geld.

een 6 cellen, 4600mah accu van graupner misschien? met welke lader bijv?
ik ben een LEEK! dus vergeef me als ik niet gelijk begrijp wat je bedoelt..

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
dag mensen!

ik heb in mijn master smacker een accu van 2000mah een 6 cells van conrad, waardeloos als je het mij vraagt want...
hij gaat maar een kwartier vol! op zn langst.

dus welke accu EN lader raden jullie mij aan?
ik wil graag ook een redelijke lader voor niet al te veel geld.

een 6 cellen, 4600mah accu van graupner misschien? met welke lader bijv?
ik ben een LEEK! dus vergeef me als ik niet gelijk begrijp wat je bedoelt..

alvast bedankt!
voor een lader kan ik je deze goed aanraden:
TLP EX-PRO 2 lader 5.5A € 59.95SPECIALE AANBIEDING, NORMAAL 79.95
AUTOMATISCHE 5.5A SNELLADER MET INGEBOUWDE VOEDING
Automatische snellader met ingebouwde schakelende voeding. Deze lader laadt NiCad en NiMh accu's met 4 tot 8 cellen, en slaat automatisch af als de accu vol is.Laadstroom is instelbaar tussen 0.5 en 5.5A.
De ingebouwde schakelende voeding weegt heel weinig, dus is de lader makkelijk mee te nemen.
Kan direct aangesloten worden op het lichtnet, maar kan ook via een auto accu gevoed worden.
De lader heeft diverse programma's voor het laden en ontladen:
laden met automatische afslag
alleen ontladen
eerst ontladen, daarna automatisch laden
TC60123A.jpg

cyclen (automatisch laden - ontladen - laden - ontladen enz.) inclusief 220V aansluitsnoer, 12V aansluitsnoer en accu aansluitsnoer met standaard Tamiya type stekker.