wie helpt mij

• Topicstarter Topicstarter Benje
  • Startdatum Startdatum
B

Benje

Guest
Hallo modelbouwers .
Wie kan mij helpen ,onlangs kocht ik een heli Raptor mini titan E325 (electro).maar bij het hoeveren gaat de heli pompen op en neer .
En ik krijg het er niet uit .
Wie kan mij een tip geven om deze te verhelpen .
Alvast bedankt groetjes
:cry: :help:

Met het begrip "pompen"komen we niet verder denk ik.
Beschrijf het wat beter, ben je ervaren vlieger ?

de pitch hep ik ingestelt zoals de handleiding .
als ik ga hoeveren stick in het midden dan blijft de heli niet stil hangen ,maar hij valt opeens naar onder ,ik hep ook nog een walkera heli en die doet dat niet hij blijft mooie stil hangen .
alvast bedankt voor je reaktie

Ik denk dat de fout in de zender zit, de mini titan heeft een 120 graden aansturing.
Als je pitch geeft, moet de swash netjes recht omhoog gaan en vlak blijven.
Als je roll of nick geeft, mag de swash niet in hoogte veranderen maar moet netjes rond de kogel draaien.

ik denk dat je gelijk hept Rhelie maar hoe los ik dat op ,ik hep namelijk een ff9 zender .
nieuw pas aangekocht .

same prob. here, iemand al een oplossing? bij mij is het de motor die steeds even langzaam gaat lopen, om daarna op hoog toerental over te gaan.

kontroleer ff of de revomixer uit staat dit is vaak de oorzaak van dit probleem
en of je heli programma HR3 gebruikt

Ik meen dat je van HOUTHALEN bent ,
Spring eens binnen bij de modelbouwwinkels in de buurt ,

Die kunnen je vast helpen om deze heli even na te checken , ik weet dat ze dit bij R&S MODELSTORE doen .

Dan is je probleem vast en zeker opgelost ..

Ja, maar hep is echt met een P :-)
:confused: OK dan...Wij heppen lol met z'n alle :D
(Niet dat het mij veel uitmaakt trouwens, type maar een eind raak ;) ...maar een tip: een werkwoord gewoon even in het meervoud zetten, dan weet je welke letter in te toetsen ;) )
On topic:
Als je de toeren opvoert naar 2800-3000 Rpm en de batterij protectie uitzet op je regelaar dan vliegt de MT stabieler en ben je denk ik ook van het pompen af.

Eric

Laatst bewerkt:
miss een te trage servo? ik had dit ook bij mijn trex 600 dus ik heb nieuwe zwaardere servos gestoken en dit was weg :)

Waarscheinlijk heb je de lipo afslag op de regelaar te hoog ingesteld, of heb je een zwakke accu, ik had dit ook, maar na afslag op normal gezet te hebben is het helemaal verholpen! ( op te lang door vliegen na dan, het pompen is nam. de 1e fase van de lipo cut)

Groeten Harm

Back