Wie helpt

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Guest, 12 aug 2003.

  1. Guest

    Guest Guest

    Hallo allemaal

    Ik heb een vraagje over elektronische snelheidsregelaars en electro motoren
    Ik heb een Tamiya TL01 met mechanische snelheidsregelaar en je voelt hem al aankomen
    Ik wil een elektronische snelheidsregelaar maar er staat steeds zoveel maal zoveel TURNS
    Maar ik heb geen idee wat turns zijn , ik zie het ook bij getunde motoren WIE HELPT
    :?
     
  2. BlackFox

    BlackFox Guest

  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Over het algemeen is het hoe minder turns hoe sneller de motor is.Ik denk dat in een TL01 een 19 turns goed is.Dan hoef je ook niet zo'n dure regelaar aan te schaffen!Hoeveel wil je eigenlijk uitgeven aan je regelaar (+Motor?)
     
  4. blieblie

    blieblie Guest

    ALs we het dan toch hebben over regelaars.
    Ik heb in mijn auto een 2de handse GM Racing Columbia regelaar in zitten. Ik weet er verder alleen heeeeeeeeeeelemaal nix van. En de site van GM-racing is nouw ook niet echt een site waar alles op te vinden is :evil: .

    Wie o wie weet er hier meer van?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik heb gegoogled en daar heb ik niks kunnen vinden over de GM Racing Columbia.Ik denk dat je misschien beter naar je plaatselijke modelbouwwinkel kan gaan en daar misschien vragen als hun het weten!
     
  6. blieblie

    blieblie Guest

    googlen had ik ook al gedaan ja. Ik ga dan maar es een keer met het ding bij Verspaget langs als ik hopups ga halen.
     
  7. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    "Wie helpt"? Met wat, waarvoor, waarom, wat is het probleem. Een betere titel zou zijn "Wat zijn turns bij een elektro-motor".
     

Deel Deze Pagina