Wie herkent deze stekker?

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een Dynamite Passport Duo lader. Echter, hierbij zit geen "autokabel" (DYN4012). Deze kost incl. verzendkosten ca. 30,- tot 35,- Als je ziet wat je dan krijgt vind ik het wat veel geld dus wil hem zelf maken. Ik herken alleen de stekker niet. Misschien is het wel van Dynamite zelf.... Hier de DYN4012 en stekkeringang

20140512_103658.jpg
9178ebb4-aa2d-45df-9356-fdb61b223ff6.png

het heeft idd wat weg van een SB50 connector. Alleen deze staan los van elkaar en de SB50 is in een geheel.... hmm.... ik ben een stapje dichterbij! Thnx!

toch blijf ik bij "lijkt op".
de behuizing klopt, maar het metalen pennetje heeft een recht vlak terwijl mijn PP's rond zijn ...
kijk anders eens bij powerwerx en vergelijk de foto's en tekeningen eens.

@Bertus
is er iets foutgelopen met je laatste post hier ;-)

wat ik dus zei, maar dat verklaart nog steeds niet waarom het metaal gedeelte een plat vlak heeft in de eerste foto van de TS.
op jouw ebay foto is er ook een ronding vooraan en geen plat vlak.

Sermos is een compatible producent van de originele Anderson Power Pole.
De versie die ik zojuist weer gevonden heb aan een regelaar uit de jaren '80, is de 30 A met ronde lip welke een lage uittrek kracht heeft.

full

De rechte lip zoals op de foto is een contact met hoge uittrek kracht.
De behuizing is gelijk voor beide contact typen.

De breedte van de 30 A versie is 8.4 mm, misschien is de versie van Tony groter.

Wanneer je wat hebt aan mijn stekker stuur ik hem je op.

Rick

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ergens gelezen dat dit de 45amp is. Waar weet ik niet precies. Ik zal anders morgen nog een andere foto van nog dichterbij plaatsen.

de 15, 30 en 45 hebben exact dezelfde behuizing, enkel een andere metalen connector.
15 en 30 hebben een buisje waar de draad in moet.
45 heeft een open U-vorm.
Beide worden best geknepen met een tang.

en inmiddels verschillende bedrijven aangeschreven.... leveren niet aan particulieren.... Op Ebay.nl kan ik ze per 10 krijgen. heb maar 1 setje nodig.. Ik blijf zoeken!!!!!

Back