Wie is er aan de e-sigaret?

Zit al de hele avond aan de Evod en het bevalt goed.
Nog geen trek in een echte.

Groetjes,
Frankwin

Goed zo, je kunt het!! En nu doorgaan.

Ook ik heb nog geen normale peuk aangeraakt, al had ik eerder vanavond wel een verdomd moeilijk moment. Maar ik heb er niet aan toegegeven.

Groeten,
René

Dank je Rene.

We Gaaaaan er voor.
De volgende vulling een ander smaakje.
Tot we de lekkerste hebben.

Groetjes,
Frankwin

Zo even wat vak-jargon er tegen aan gooien

Zojuist: DIY 2x50ml 70/30 base met CDD 204 en CDD 145 aangemaakt op 12mg 2%.
morgen 3x 60 min steepen in de US

okay, met ondertitels dan:

CDD is Club Der Dampfer, daar heb ik de basis besteld voor de vloeistof in de verhouding 70 PG en 30 VG met 12mg nicotine. dat in potjes van 50ml gedaan en voorzien van 2% smaakstof nummers 204 en 145, tabakssmaken. Om te rijpen moeten ze 3 tot 4 weken staan, dat heet blijkbaar steepen maar kan ook in de Ultrasoon en dan is een uur gelijk aan een week.... jammer van die 5 minuten timer op de US maar die gaan we verbouwen.

Mijn eerste DIY we zullen zien...

Stiekem nog een analoge af en toe genomen, begin ik echt vies te vinden, dus nood voorraad. Kosten van DIY incl. smaakstoffen is 600ml voor ± 5 tientjes dat is 1,66 per potje van 20 ml. tegen kant en klaar 4 tot 5 euri.......hopen dat het wat is.

Doe het zelven kan echt veel geld besparen zeg! Tot nu toe doe ik het nog niet maar dat zal komende maanden wel veranderen als mn voorraad op raakt.
Coilen is ook een tak van sport..

Ik maak mijn liquid al weer een tijdje zelf en dat bevalt buitengewoon goed en scheelt ook heel wat knaken :)

Alles gewoon in NL te koop bij hadivape.
VPG Power Smoke Base, 6 en 0 mg 100ml flesjes, die meng ik 1:1 bij elkaar zodat ik op 3mg uitkom, voor een kleine €8,00 heb je dan 200ml base.

Ik hou zelf van tabacco smaakjes en gebruik Tabacco Gold Dukat en Tabacco Nutty Princess flavors van Inawera, kost €3,95 per 10ml, 5ml (5%) is voldoende op 100ml base, dit gaat 4x een half uur in de ultrasoon op 70° en dan laat ik het nog minimaal twee dagen rusten (steepen)

Voor €6,00 heb ik dan 105ml liquid voor zo'n twee weken dampen, kant en klare liquid kost al snel het vijfvoudige;)

Voorheen rookte ik een pakje (box) sigaretten per dag.

Kijk, at maakt het wel extra aantrekkelijk! Had al lang het plan om eens bij Hadivape in Warnsveld langs te wippen en bovenstaande bericht zet dr meer druk op :D

Ben nog op zoek naar een goede mech mod voor gebruik met een sub-Ohm dripping atomizer. Iemand goede tips?

Moet wel non-telescopisch een 18650 kunnen behuizen. Chinese kopieën zijn ook welkom...
(heb nu een Smok Magneto V2, maar die is dus telescopisch)

Ben nog op zoek naar een goede mech mod voor gebruik met een sub-Ohm dripping atomizer. Iemand goede tips?

Moet wel non-telescopisch een 18650 kunnen behuizen. Chinese kopieën zijn ook welkom...
(heb nu een Smok Magneto V2, maar die is dus telescopisch)

Met deze Nemesis Style Mechanical Mod kan je werkelijk alle kanten op, heb er meteen maar de enige goede 18650 batterijen bij gelinkt voor sub-Ohm gebruik, maar wil je naar een sub-Ohm 350 setup zorg dan dat je de Efest IMR 18350 in huis haalt via Ebay.

https://www.fasttech.com/p/1604509
https://www.fasttech.com/p/1628900

Sjeezus... als iemand zou beweren dat jullie over de allerlaatste techniek om subatomaire datacompressie toe te passen op linksdraaiende quantummechanieken voor microhelicopters, discussiëerden, had ik dat ook geloofd....:rolling:

Voor gewoon te stoppen met roken is me dat allemaal véél te ingewikkeld... (overigens, tussenstand is nu 28 dagen rookvrij waarvan ondertussen ook al minstens 10 dagen nicotinevrij)

Groet, Bert

Sjeezus... als iemand zou beweren dat jullie over de allerlaatste techniek om subatomaire datacompressie toe te passen op linksdraaiende quantummechanieken voor microhelicopters, discussiëerden, had ik dat ook geloofd....:rolling:

Linksdraaiend? Nee joh...
;)

Verder een dikke pluim voor je doorzettingsvermogen!

Super Bertus!
Maar heb je nog wel plezier van de damper zonder de nicotine? Ik damp 24mg, en ga al in de gordijnen als ik alleen maar 18mg heb. Dat komt totaal niet aan bij me.
Of compenseer je dat met een speciale smaak?

Back