Wie kan mij een handje helpen met een Walkera heli model? ? Woonachtig in Lopik

Ik ben redelijk nieuw in het helikopter vliegen. Heb gevlogen met een klein 3 kanaals helikoptertje.
Maar nu kon ik een walkera 3d helikopter in het bezit krijgen. Is het mogelijk dat iemand mij helpt bij het afstellen van mijn helikopter ? Of kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen.

Ik heb alleen kennis van bestuurbare auto's, maar wou mijn hobby uitbreiden.
Zou hier graag hulp bij willen.
Als je een adres weet van een winkel die mij op weg kan helpen zou ik die ook graag ontvangen.

Ik ben zelf woonachtig in Lopik.

Met vriendelijke groet Stephan

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een Walkera 3d helikopter met een kds k-7x zender en bijbehorende ontvanger. Ik krijg die 2 niet met elkaar verbonden.

nou Stephan, dat is dus een sprong in het diepte.

Afijn, welkom.

1. welke heli heb je gekocht van Walkera.

2. Een walkera met standaard eigen walkera ontvanger, gaat niet communiceren met een KDS zender. Alleen met Devo Zenders.

3. in het "Algemeen" gedeelte hier op het heli forum staan een paar nuttige topics om eens te lezen als beginnend piloot.

Hallo er is een kds k-7x zender met bijbehorende ontvanger voor gekocht. Nu krijg ik door alle problemen een vol hoofd. Nu zou ik de hobby graag plezierig houden. Ik zou heel graag willen leren vliegen, maar door mijn handicap overzie Ik de problemen niet meer en ben ik geneigd het aan de kant te zetten. Maar ik kom van verder dus ik doe dat niet. Maar voor mijn veiligheid vraag ik hulp van iemand. Wie o wie zou mij willen helpen,

Welkom Stephan :-)

Walkera
en Lopik ook in de titel opnemen voor meer lezertjes/kennis/Walkere/hulp uit jouw buurt?Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties. Berichten worden na vier weken bevroren, daarna moderator om wijziging vragen d.m.v. klik op
report.gif
waarschuwingsbordje naast betreffende bericht.