C
CptChaos
Guest
Onlangs heb ik via-via een (vermoedelijk) Reely P-190 gekregen.
Ik vermoed dit, omdat op het frame waar alles op zit enkel en alleen P-190 staat en ik met een zoekactie eigenlijk vooral Reely en Conrad vind.
Ook lees ik berichten dat de Conrad P-190 hetzelfde is als de Reely, vandaar.
Bij mij is deze twee wiel aangedreven, maar dat is an sich niet zo'n probleem.
De auto heb ik ready to race gekregen, het enige wat ik moet fixen is een body.
Ik kan wel wát vinden, maar geen body zoals ik eigenlijk hebben wil.
Het is overduidelijk dat de auto eigenlijk vooral een on-road auto is, de bodies die ik vind (wel twee stuks) zijn dan ook on-road auto's.
Maar ik wil echter de auto ombouwen naar een strandbuggy of een truggy (wat precies ben ik nog niet helemaal uit, is ook afhankelijk van wat mogelijk is en wat niet).
Ik kan zelf op het internet echter niet vinden, of hier bodies voor zijn of wat ik moet doen om hem hier naar toe om te bouwen.
Hebben jullie wellicht wat tips voor me, die mij op weg helpen of andere adviezen?
Ik vermoed dit, omdat op het frame waar alles op zit enkel en alleen P-190 staat en ik met een zoekactie eigenlijk vooral Reely en Conrad vind.
Ook lees ik berichten dat de Conrad P-190 hetzelfde is als de Reely, vandaar.
Bij mij is deze twee wiel aangedreven, maar dat is an sich niet zo'n probleem.
De auto heb ik ready to race gekregen, het enige wat ik moet fixen is een body.
Ik kan wel wát vinden, maar geen body zoals ik eigenlijk hebben wil.
Het is overduidelijk dat de auto eigenlijk vooral een on-road auto is, de bodies die ik vind (wel twee stuks) zijn dan ook on-road auto's.
Maar ik wil echter de auto ombouwen naar een strandbuggy of een truggy (wat precies ben ik nog niet helemaal uit, is ook afhankelijk van wat mogelijk is en wat niet).
Ik kan zelf op het internet echter niet vinden, of hier bodies voor zijn of wat ik moet doen om hem hier naar toe om te bouwen.
Hebben jullie wellicht wat tips voor me, die mij op weg helpen of andere adviezen?