wie kan mij helpen.

• Topicstarter Topicstarter powerbox
  • Startdatum Startdatum
P

powerbox

Guest
Hallo,

ik zit met een probleem, Ik heb een piccolo V2 die een rare storing heeft.
Hij blijft niet goed recht vliegen. spontaan gaat de staart motor zachter draaien waardoor hij begint te tollen. Meer gaf op de staart motor lukt dan ok niet... iIk krijg hem dan niet meer recht...

Vooral wanneer ik hem mijn heli te snel omhoog laat gaan schiet hij in één keer weg. Heb de SENS EN MIXER schroefjes al in verschillende standen gehad om te kijken of dit een verbetering gaf... helaas .

Heb al met en zonder heading hold gevlogen. Dit gaf geen verbetering. Ook op andere plaatsen gevlogen, ivm storing, maar dat maakte ook niet uit.

Gisteren een nieuw piccolo boardje geplaatst en een nieuwe staart motor en nog steeds dezelfde problemen.

Hoe kan dit... Wie heeft nog een andere oplossing... ik weet het niet meer.....

Heb je ook al de hoofmotor proberen te vervangen. Doordat je hoofdmotor bijna is doorgebrand trekt hij meer stroom en dan krijg het staart motortje te weinig. Dit had ik in iedergaval.
Dus probeer je hoofdmotortje te vervangen

Hoofdmotor zit er nu een maand of 2 op ... hoop niet dat deze kapot is... zijn er mogelijk nog meer ideeen ?

@powerbox
De titel geeft geen informatie, nodigt niet uit tot openen. Beter: "piccolo V2 gaat tollen" of zoiets. Je kunt de titel wijzigen door je eerste bericht te wijzigen.

Back