Wie kent deze boot: F1 1kg boat

Hallo,

Ik wist niet of dit onder het kopje sppedboten hoorde dus vandaar dat ik het hier maar neer gezet heb.

Ik kwam dit filmpje [URL="
- F1 1 Kg boot elecktor boot 5s kokam und lehner[/URL]
tegen op youtube en vroeg me af of een van jullie weten waar deze te krijgen is en of dat er bouwtekeningen van te krijgen zijn.

Of is dit een opgevoerde 'wiesel'? (De verhoudingen lijken wel anders)

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wist niet of dit onder het kopje speedboten hoorde dus vandaar dat ik het hier maar neer gezet heb.

Ik denk toch dat je dit beter bij de speedboten kunt vragen. Ik weet niet of die snelheidsduivels veel hier in de kroeg komen, het zou hun vaarvaardigheid denk ik niet ten goede komen!!!!!!

Groet,

Ad Bakker

Hey

Ziet er uit als een verbouwde Wiesel !
Tekeningen en misschien kitjes in dit topic: jaren-70-ontwerp-van-simpel-racebootje-de-wiesel

Groeten

Ik wilde het speedbotentopic niet vervuien maar ik zal de vraag daar nog eens stellen dan.

Ik dacht zelf ook aan een wiesel maar de verhoudingen lijken mij iets anders.
En de vaareigenschappen van deze lijken mij wat beter dan die van de wiesel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey

De verhoudingen lijken anders, maar dat komt volgens mij omdat de bovenkant, zegmaar de rand waar het "schoenendoos deksel" om valt, eraf gelaten is en vlak afgewerkt is!
Qua vaareigenschappen lijkt het best veel op hoe mijn wieseltje vaart! alleen heb ik iets minder vermogen.

Groeten

ok!!
Dus dan kan ik de wiesel gewoon aanhouden!!:D

Dan kan ik gaan bouwen...:p

*Edit*:
Ik heb het filmpje nog eens bekeken en aan het einde zie je de onderkant van de boot.
Volgens mij is dat niet helemaal een wiesel...

Laatst bewerkt:
Back