Wie kent deze kist ?

Robion,

Bij het zoeken naar tekeningen kwam ik de tekening van de BARRACUDA tegen.......:D
Toen ik 'm uitvouwde zag ik de romp, die verdacht veel leek op iets wat nog in de schuur stond in een juten zak. :confused::confused::confused:

Dat ding tevoorschijn gehaald en het bleek inderdaad van de Barracuda te zijn. Ik ben nog rijker dan ik dacht.

Gelijk maar even een plaatje gemaakt.:D

745848f9f2809ce3b.jpg

Groeten, JH

Laatst bewerkt door een moderator:
Het eerste bericht geschreven nadat ik hem was tegengekomen in een oude FMT onder de rubriek "hangsegler", niet wetende dat ik hem zelf had.......

Heb zelf ook nog gegoogled maar kon hem ook niet vinden.

Weer een klus erbij voor van de winter. Er hoort een schuimvleugel bij. Die heb ik niet dus wordt het maar een ribbenvleugel. Makkelijk met een constante koorde.
Lekker voor aan het duin.

Groeten, JH

Raymond,

Zolang ik maar niet OVERmoedig word is er niks aan de hand.:D

Ondanks geen vliegtuigen, toch een prettige vakantie !!

Groeten, JH

Als je bij het zoeken een net iets anders gespelde naam op geeft wordt er dikwijls niet veel gevonden, zo ook hier.Rodel heeft een Barracuda uitgebracht en niet zoals de adverteerder schrijft een Baracuda, kun je lang zoeken dus. Inmiddels de advertentie gevonden, bedankt voor de moeite !

Jan-Hein; dus jij denkt dat het een scheurijzer voor de duin is ?
Hmmmmm, toch maar even bewaren dan.

Mvg Robin

Ik heb ook nog een viertal onbekende rompen ooit eens gekocht bij een hele verzameling zwevers.
In het boven deksel liggen twee rompen en bij een daarvan ligt het staartvlak wat erbij hoort.
Iemand een idee?

Met vriendelijke groet

Ko

m_DSC07622.jpg

Laatst bewerkt:
is eigenlijk geen baracuda hoor...

die heeft een staartvlak bovenaan en niet halverwegen in de staart (zie reichard...) maar ik kan me best wel inbeelden dat er door de loop van de tijd (aangezien dit zeker niet één van de jongsten is) enkele wijzigingen zijn gekomen

De barracuda van Reichard is een totaal ander toestel als het toestel van Robion.... Alleen de naam is hetzelfde dat lijkt me toch evident.

Back