Wie kent dit model: Holiday van SF?

Zoals de titel al zegt: wie kent dit model: Shamrock-Maastricht.nl - Holiday

Ik wil hem gaan kopen. Is dit een goed model als eerste echte zwever? Ik heb ervaring opgedaan met de easystar en ik vlieg af en toe met een helicopter (hoewel "vliegen" nogal relatief is in deze...). Ik bedoel natuurlijk aan te geven dat ik niet meer groen ben met een zender in mijn hand. Ik heb alleen nog geen ervaring met zweven.

Voor zover ik het bekijk is het een prima model om met zweven te beginnen.
Gezien het feit dat je al kan vliegen met een Easystar en een Heli.

Lijkt me geen probleem.

Gr Ton

Zoals de titel al zegt: wie kent dit model: Shamrock-Maastricht.nl - Holiday

Ik wil hem gaan kopen. Is dit een goed model als eerste echte zwever? Ik heb ervaring opgedaan met de easystar en ik vlieg af en toe met een helicopter (hoewel "vliegen" nogal relatief is in deze...). Ik bedoel natuurlijk aan te geven dat ik niet meer groen ben met een zender in mijn hand. Ik heb alleen nog geen ervaring met zweven.

Bedankt Ton. Als ik hem neem, laat ik weten hoe ie bevalt.

Is er nog iemand die het model kent? Ik heb een tijdje geleden ook al eens gegoogle voor info maar ik kom geen steek verder. Kent iemand de volledige naam van SF?

leuk...........

model, maar bij Hobby-Inn heb je een gelijkwaardig model voor minder als de helft.
Kijk bij uitverkoop!

mvg
Kees

1350 gram voor een 2 meterzwever is niet licht!! kijk idd bij Hobby-in in Waalwijk bij 2e-hands, uitverkoop
Die ASW 15 is goed, de Arcus is goed, zijn ook allemaal draadjes over op dit forum

succes

Ik heb 't gevonden op de site (uitverkoop). Die ASW 15 maakt idd een goede indruk. En wat een verschil in gewicht! Ik zou bijna denken dat de een met en de ander zonder electronica is of zo. Maar goed, op de site van Robbe staat all-up weight, dus is die holiday toch echt zwaarder.