Schitterende kist! Erg mooi stukje werk.
Opgooien moet lukken, maar zou een 40 A regelaar genoeg zijn? Ben altijd wel in voor 'oversizen' van de regelaar om teleurstellingen te voorkomen. Ik zou gaan voor 80A regelaar, tenzij je zeker van je zaak bent en que gewicht zal het niet veel schelen. 815 gram is erg licht vergeleken met branstof uitvoeringen.
Snelheid kun je meten op een paar manieren meten:
- radar gun (moet wel een goeie - lees dure - zijn) maar dan moet je wel recht op de gun afvliegen, valt niet altijd mee en kan gevaarlijk zijn.
- er zijn tegenwoordig ook smartphone apps die d.m.v. dopplermeting de snelheid kunnen bepalen, vraag me niet naar de naam van dit stukje SW, maar het bestaat. Dan hoef je alleen maar langs te vliegen en dat ding braakt je snelheid uit.
Ben wel erg nieuwschierig naar de snelheid, maar het zal even wat pittiger zijn dan met een 3D kist ja. Een voordeel heb je: je kunt het toerental regelen, dus langzaam aan kan ook. Dat kan dus vaak niet bij de brandstof uitvoeringen, daar heb je een open venturi en is het dus van meet af aan planken: wel goed voor de adrenaline
Peet
Opgooien moet lukken, maar zou een 40 A regelaar genoeg zijn? Ben altijd wel in voor 'oversizen' van de regelaar om teleurstellingen te voorkomen. Ik zou gaan voor 80A regelaar, tenzij je zeker van je zaak bent en que gewicht zal het niet veel schelen. 815 gram is erg licht vergeleken met branstof uitvoeringen.
Snelheid kun je meten op een paar manieren meten:
- radar gun (moet wel een goeie - lees dure - zijn) maar dan moet je wel recht op de gun afvliegen, valt niet altijd mee en kan gevaarlijk zijn.
- er zijn tegenwoordig ook smartphone apps die d.m.v. dopplermeting de snelheid kunnen bepalen, vraag me niet naar de naam van dit stukje SW, maar het bestaat. Dan hoef je alleen maar langs te vliegen en dat ding braakt je snelheid uit.
Ben wel erg nieuwschierig naar de snelheid, maar het zal even wat pittiger zijn dan met een 3D kist ja. Een voordeel heb je: je kunt het toerental regelen, dus langzaam aan kan ook. Dat kan dus vaak niet bij de brandstof uitvoeringen, daar heb je een open venturi en is het dus van meet af aan planken: wel goed voor de adrenaline

Peet