Wie kent HR Products WWII ship modelers Dioramas, and Miniatures

Hallo Allen,

Kent iemand dit bedrijf ? hij heeft heel veel scheeps en duikboot fittings in heel veel verschillende schalen, echter hij neemt alleen post orders aan en bestellen en betalen kan niet electronisch.

HR Products WWII ship modelers Dioramas, and Miniatures

Hij beantwoord wel de mail en komt op zich wel goed over, maar ik heb nog nooit van hem gehoord en volgens mij is het een éénmans bedrijf.

Wie heeft ervaring met of gehoord over dit bedrijf?

Groeten,

Jan.

Dag PKboo,

Ik heb mij geregisreerd bij die club en toen op zoek gegaan en je hebt gelijk, hij wordt genoemt daar en daar wordt je niet echt blij van. :(

Dus ik zoek nog even verder.

Hartelijk dank voor je snelle reactie en goede tip.

Greetings,

Jan.

Alternatief?

Hoi Jan,

Ik weet niet wat je nodig hebt maar Deans Marine in Engeland heeft ook mooie spullen, ook losse beslagdelen. Onder 'Dean's Chandler > Gun kits' bijvoorbeeld. Al moet je geen hekel hebben aan wegvijlen-van-gietrandjes-op-witmetaal maar het resultaat is dan wel erg mooi.

Laatst bewerkt:
Hoi Lex,

Bedankt voor je opmerking maar de schaal die ik wil hebben is kennelijk lastig,
1/48 namelijk en ik zoek dit onderzeeboot kanon

http://www.hrprod.com/images/directions/s489.jpg

HR Produkts heeft hem, maar heeft ook een aantal :neutral: recenties gekregen met het feit dat betalen lastig is.

Nu is hij niet duur en dat vind je dus ook terug in zijn product, al wordt ook gezegt hoe duurder zijn product hoe beter ze zijn, kortom wazig.
Ik weet nog niet wat ik hier mee moet , dus als er een beter alternatief is dan dat liever.

Nu heeft onderstaande firma ook mooi spul maar net dit kanon weer niet.

Sirmar Model Ship Fittings - Home

Als jij of iemand hier nog een tip heeft hou ik mij aanbevolen.

Groeten,

Jan.

Hallo allen,

De uitkomst wordt verder verklaart in dit Draadje

bouw-engel-gato-8

Het zijn beide op zich prima bedrijven, (één mans en twee man's bedrijf) alleen de afwerking op de geleverde onderdelen is niet altijd even goed uitgevoerd.

Groeten,

Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back