wie vliegen er allemaal bij afc gorichem

wie vliegen er allemaal bij afc gorichem,
en wat zijn jullie ervaringen van de club,
en worden er ook evenementen georganiceerd.
wat voor vliegers zijn er allemaal.

Hey Manusje,

Ik vlieg al enkele jaren bij de AFC in Gorinchem en ik heb het er prima naar m'n zin, maar zoals met alles is dat zeer persoonlijk natuurlijk, er wordt met uiteenlopende toestellen gevlogen, zowel vastvleugel alswel Heli's, in electro en brandstof uitvoering, er zijn voor alle soorten luchtvaartuigen meestal wel instructeurs aanwezig op het veld.

Wat betreft het organiseren van allerlei evenementen moet ik zeggen dat dat op het moment even op een laag pitje staat vanwege het met zeer grote moeite verkregen nieuwe veld en alles wat er bij komt kijken om zo'n nieuw veld (lees weiland) er weer uit te laten zien als een strak stukkie groen met de uitstraling van een gezellige club.

De AFC is zo'n 33 jaar oud en heeft in het verleden al menig evenement georganiseerd en is zeker van plan om dat in de nabije toekomst weer te gaan doen,,,, in ieder geval voor zover allerlei huidige vergunnigen dat toestaan, zoals je misschien wel weet wordt het voor modelvliegclubs met brandstofmotoren steeds moeilijker om binnen de steeds strakker wordende regelgeving te blijven.

Maar goed,,, voordat dit stukje nu uitmond in een soort van reclamefolder voor de AFC zou ik zeggen,,,,Kom gewoon een keer kijken!!!,, en breng gerust je spullen mee als je die hebt.

Groeten, André.

ik ben inmiddels enkele keren wezen kijken en 1 keer wezen vliegen,
dus vuur doop met jos heb ik gehad :wink: .
ik zie je nog wel eem keer,
ik wordt bij jullie lid per 1 january.

Helemaal geweldig Manusje, Bij voorbaat alvast welkom bij de club,,,, zoals je vast wel gezien hebt moet er nog een hoop gebeuren op en rond het veld,,, maar dat gaat goedkomen.

We zullen elkaar ongetwijfeld een keer tegenkomen op het veld. (moet het wel een tikkie warmer worden :lol: )

Groeten, André.

wat vliegt U

ik vliegt alleen heli,s
1 rap 90
2 rap 50
1 rebell me elektro

de papieren heb ik ingevuld liggen om op te sturen.
dus ik zie U wel eens op het veld.

Back