Wie vliegt er hier een futaba cgy750?

Discussie in 'Flybarless' gestart door bartjuuuhhh, 20 aug 2011.

  1. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    Heb een vraag, over het compenseren van de swash, over de elevator as corrigeert hij erg duidelijk. Maar over de aileron as is het echt minimaal...heb het over zelf bewegen dus bench testen.

    Is dit normaal of heeft dit miss met de gains te maken, alle assen staan wel op avcs en 80% gain...

    Please help me out!?
     
  2. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    Gister de maiden gehad, cgy deed zn werk goed. Heb alleen wat gehovert, ben benieuwd als mn redline ingelopen is!

    Iedereen bedankt voor alle adviezen...lol...not!
     
  3. DannyvG

    DannyvG

    Lid geworden:
    24 feb 2011
    Berichten:
    1.774
    Locatie:
    Breda
    hehe, denk dat de CGY750 nog niet zo populair is in NL.
     
  4. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    Klopt, waar ligt dat aan? Miss omdat t zonder t nog niet beschikbare kabeltje alleen nog maar met sbus t vliegen is? Prijs ligt tussen beastx en vstabi, pzich gaaf met t display, maar overall gebruikersgemak vind ik tegenvallen.

    excuus voor t sarcasme.
     
  5. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Het is nieuw. daar licht het aan. Feit dat de Sbus converter nog slecht/niet leverbaar is helpt ook niet.
     
  6. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    Denk niet dat t daar aan ligt, denk eerder de wat beperktere mogelijkheden kwa uitwisselen. Over t algemeen worden spullen van futaba goed ontvangen.
     
  7. willow

    willow

    Lid geworden:
    31 aug 2009
    Berichten:
    366
    Mischien ook omdat de ervaringen tot nu toe (paar uitzonderingen ) niet echt denderend zijn. Helifreak staat er vol mee. Ook moet je van het flybar gevoel houden. Ik heb liever sim feeling :cool:
     
  8. Dakota

    Dakota

    Lid geworden:
    26 mei 2005
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Woerden
    Begrijp ik het goed dat je om deze knappe gyro te gebruiken een SBUS ontvanger nodig hebt die het alleen doet met de nieuwste futaba zender en niet met de 'oude' 2.4 ghz modules? Zoals in de 14MZ 12Z en 12FG?
     
  9. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Met een 6EX of 7C is Sbus ook te gebruiken. het is de ontvanger die het signaal creert, niet de zender. zolang je maar een Sbus ontvanger hebt.;)

    Maar nee, er komt binnenkort een adapter voor gewone ontvangers.
     

Deel Deze Pagina