Wie waagt soms een gokje bij sportwedstrijden?

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door freebutterflyx, 30 jan 2014.

  1. freebutterflyx

    freebutterflyx

    Lid geworden:
    23 jan 2005
    Berichten:
    293
    Vorige week zat er in de krant een "bonuskaart" van 5 euro als je je inschreef op een bepaalde goksite. Je kreeg dus bij direct 5 euro zonder dat je zelf iets moest betalen.

    Met enkele vrienden hadden we dus het idee om met zijn allen mee te doen en elk startte met die 5 euro. En zo konden we eens zien wie er verst/langst zou meegaan. Of wie er misschien winst kon maken.

    Ik dacht om het voorzichtig aan te pakken en enkel te gokken op de favoriet in een voetbalwedstrijd. Niet veel winst per keer (1 tegen 1.10 ongeveer) maar wel meer zekerheid dacht ik. Momenteel sta ik echter maar op +-4.20 euro meer. Als één keer die favoriet toch verliest moet je al 9 of 10 keer wel goed zijn om weer neutraal te staan. Mijn tactiek is dus niet zo goed.

    Mijn vader die ook meedoet gokt iedere keer op de underdog die genoteerd staat als 1 tegen 5 a 6. Bij zijn eerste 10 gokken van 1 euro had hij er 8 mis en 2 correct. Momenteel staat hij op 6.2 euro.

    Iemand anders deed het ook op deze manier maar zijn eerste 5 gokken waren allen mis. Resultaat: 0 euro.

    Ik vraag me af of er hier nog mensen zijn die af en toe een gokje wagen (voetbal of andere sport) en wat dan de "tactieken" zijn.
     
  2. freebutterflyx

    freebutterflyx

    Lid geworden:
    23 jan 2005
    Berichten:
    293
    Niet veel mensen wagen blijkbaar een gokje.

    Maar toch even een update van mij: ondertussen sta ik op 3.8 euro. Dus eigenlijk alweer wat gezakt. Ben benieuw hoe lang ik nog meega.

    Mijn vader staat ondertussen op 6,4 euro. Dus weer iets gestegen.

    Een andere van de groep stond op 1 euro. Met de laatste euro die hij tot zijn beschikking had gokte hij op een gecombineerde wedstrijd van 2 underdogs. Dit was 2 keer iets van 1 tegen 6 of zo en gecombineerd was dit iets van 1 tegen 30. Resultaat: 2 keer correct en nu staat hij op 30 euro !
     

Deel Deze Pagina