Wie weet er hoeveel deze wielen wegen?

Dit zijn set-up wheels van reely , te koop bij conrad , voor op 1/10 auto's
Ik ga ze ergens anders voor gebruiken en ze zouden dus zeer licht moeten zijn. ( ik heb niet zo direct een idee maar het zou toch niet meer mogen zijn dan vergelijkbare wielen volledig in plastik , geen spaken dus )
Anders moet ik al 20 euro geven en als ze dan te zwaar zijn zit ik ermee...

Dan kan je ze toch retour sturen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen ??
Ze zijn niet zo moelilijk bij conrad....

Gewoon netjes openmaken, en voorzichtig behandelen.

Nog netter is om even te beleln, en je probleem uit te leggen.....

das waar, maar tzou toch handig zijn moest ik op voorhand al ongeveer een idee hebben, elk grammetje telt...

wat je ook kan doen is gewoon een mailtje sturen naar conrad of elke andere webshop en vragen of ze het even op de weegschaal legt.

iedere verkoper houd altijd in zijn achterhoofd dat hij dan misschien een artikel kan verkopen dus zo zijn ze meestal wat makkelijker.

groetjes

wielen

de post doet niet zo moeilijk over het gewicht van een pakkie hoor,die kijkt niet op een grammetje meer of minder voor 6.20 kan je tot 2 kg gaan,conrad verstuurd trouwens gratis
dus je hoeft niet over het gewicht van je bestelde spullen in te zitten bij conrad
mvg markioo

Laatst bewerkt:
lezen wat de vraag is van de topic starter Markioo...............

enne inderdaad even vragen aan conrad, hebben vast wel een productspecificatie waarin het gewicht staat vermeld

Back