wie weet welk merk/type dit is geweest? hulp gewenst

Hallo allemaal

is er iemand die mij kan vertellen welk merk en type auto dit is geweest zo aan de fotos te zien?
ik weet het het is misschien wel bijna onmogelijk maar toch
1gfvit.jpg

2ry1p2h.jpg

2rmv0jb.jpg

rlddsx.jpg

wlr4so.jpg

35a3gig.jpg

ip3vbm.jpg

heb dit ooit een keer van iemand gekregen.
en geen idee wat het is en wat erop past

bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Het kan van alles zijn.
Het lijkt me een 3.5cc buggy.
Staat er nergens iets van een logo of merk op?
Het kan een SG zijn, of een Kyosho Inferno, of iets anders.
Als je iets van een merkje of logo kan ontdekken maakt dat het een stuk makkelijker.

GJ

nee kan echt niks vinden
en 2 verschillende merken servo's erin dus daar heb ik ook weinig aan.
enige hoop is iemand vinden die zegt: hey dat moet die of die zijn.

ik merk dat de cupjoints van de voorwiel aandrijvind en die van de achterwiel aandrijving niet tegenover elkaar zitten.
ik zoek een midden diff dat hier oppast.
iemand enige idee?
mijn andere (complete) auto zit het allemaal recht tegen over elkaar.

thanks

Het lijkt er inderdaad op dat je een midden differentieel nodig bent. Welk type auto dit is weet ik echt niet.

M.v.g. Mark

ik ga er vanuit dat het carson is geweest
welke weet ik nog niet.
ga er eigenlijk vanuit omdat ik overal niks anders als kruiskoppen zie en heeft mijn specter ook(zoals elke carson)
dus ben nu op zoek naar carson midden diff
middendiff heb je ook met slipperclutch toch?
ik wil hier denk ik een electro van maken

omdat de auto toevallig met kruiskopschroeven in elkaar zit wil nog niet zeggen dat het een carson is.
het lijkt me een redelijk oude buggy, vroeger werden vaker kruiskoppen gebruikt in rc auto's.
denk dat het nogal een project word als je het merk niet weet. het hele midden dif incl. steunen en remsysteem ontbreekt, net als de aandrijfassen.

groet Efrem.

Ik zou het eerder in een oudere Conrad Rex-X zoeken. Carson zeker niet want dan had je kleurtjes.

Ik zou het eerder in een oudere Conrad Rex-X zoeken. Carson zeker niet want dan had je kleurtjes.

Volgens mij geen Rex-X, die had andere draagarmen... Dit is er een:

full

Schokbrekers áchter de draagarmen, niet er voor.
Bodemplaat met kunststof zijschilden.
Scheef geplaatste gasservo

full

Groet, Bert

[mod]Idd zoals Caretaker hieronder aangeeft is het pluggen van te koop items buiten het verkoop deel veboden.[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Och god....

Sorry, dat ik gezondigd heb, heren...

Dit vind ik zooooo kleinzielig: de auto is te koop, meer niet.
Ik hoef er niet vanaf, en het is me teveel moeite om er een advertentie voor te plaatsen.

TS heeft een frame, wat gecompleteerd moet worden, en toevallig heb ik nog wat liggen. Meer was dat niet. Een kleine hint met beperkt bereik, strikt gericht aan topicstarter.

Sorry, maar soms wordt ik een klein beetje kregel van de rigiditeit waarmee bepaalde regels nogal inconsequent toegepast worden (zoals de gewoonte om als er gezondigd wordt tegen de 48 uurs-regel, om dan in plaats van dat bericht weg te halen waardoor de advertentie weer terugzakt, er als moderator een EXTRA bericht in te plakken waardoor de moderator zelf het bericht alsnog "upt").

Het zei gezegend!

Je zou hem dan een PM kunnen sturen met die info.. Ben je ook klaar. De foto's heb je ook geplaatst dus moeite neem je toch wel. :)

Het is een Hobao Super Pirat M1. Heb er hier 1 staan compleet met bouwhandleiding. Deze is dik 20 jaar oud. Als je ergens een beschrijving van nodig hebt kan ik je die zo mailen.

Mvg Willem.

wouterb en w!illem super bedankt voor het meedenken
de pirate rs komt niet overeen wat ik op google zie.
de graupner impuls komt al aardig in de buurt.

al denk ik dat de bobao super pirate m1 toch nog de beste is(mischien is het hem wel)
heb je mischien hier documentatie van w!llem?
mischien een exploded vieuw plaatje ofzo?

alvast bedankt

edit: toch lijkt het precies de impuls maar ook de hobao
ik denk dat dit de graupner is geweest trouwens toch

edit2: hobao werd ook als graupner verkocht op europese markt lees ik net
dus die 2 zijn het zelfde.

als iemand documentatie heeft ervan ! graag!!!! :)

Die van mij is exact hetzelfde. En dat is een Hobao super pirate m1. Of die van jou dan onder een andere naam verkocht is kan ik niet zeggen. Ik zal je z.s.m. de documentatie mailen die ik heb.

Mvg. Willem.

W!llem

alvast bedankt dat je mij die info wilt mailen
en ja ze werden als hobao verkocht maar ook nog onder 2 andere namen
waarvan 1 graupner is.

Back