Wie wil er in de melkweg vliegen?

Voor een voorstelling in de Melkweg (amsterdam) op 23 en 24 april ben ik, Geartsje van der Zee, op zoek naar iemand die graag in de voorstelling wil vliegen met zijn/haar DRONE of helikopter. Wie heeft een drone of helikopter en wil 'm laten vliegen voor een groot publiek?

De helikopter vliegt ongeveer een minuut de ruimte door met weinig licht. Als er lampjes op de helikopter/drone zitten is dat extra goed.

Meer informatie over de voorstelling:

Een samenwerking tussen het conservatorium en de Theaterschool van Amsterdam, waarin vier composities van vier Master-Compositie Studenten worden geensceneerd door vier ontwerpers van de Scenografie opleiding.

Een avondvullende voorstelling die draait om de ontmoeting tussen ruimtelijke beeld en hedendaagse muziek.*

23 & 24 April op 21:00

Compositie:*
Manuel Sánchez García
Kieran Klaassen
Jamie Man
Mathias*Philip Coppens

Scenografie:
Martina Bauer
Koen*Steger
Annatina Huwiler
Geartsje van der Zee

Muziek/Performance
Louis Navaro
Theta Tazelaar
Fabrizio Spiteri*
Sophie Fetocacis
Marta Golka
Bepke Keersmaekers

Techniek:
Daan Hazendonk
Lidewij Eggels
Bea Verbeek
Niek Stroomer

Tickets: €7.50 / €5.00 (met korting)
EYE MEETS EAR ? AHK STUDENTEN SCENOGRAFIE EN COMPOSITIE | Agenda | Melkweg

Neem even aan dat er aan veiligheidsvoorzieningen is gedacht zoals een net tussen de drone/helicopter en het publiek. Niemand zal zo "gek" zijn om binnen boven mensen te gaan vliegen. Je moet er niet aan denken als er iets mis gaat en de drone/helicopter valt tussen het publiek...

Bedankt voor de reacties. Ik dacht aan ééntje van ca. 20 cm, die is niet groot genoeg om te onthoofden geloof ik. Er wordt niet boven het publiek gevlogen, alleen op de toneelvloer.

Ik ben benieuwd of iemand het ziet zitten, je kunt me bellen op 0681169585

Ik dacht aan ééntje van ca. 20 cm, die is niet groot genoeg om te onthoofden geloof ik.
Nee, maar er zijn plaatjes zat van verwondingen door kleine modelvliegtuigpropellors waar minstens een hele serie hechtingen voor nodig was.
Een piloot is ook maar een mens, en een zaal vol mensen die geen kant uit kunnen als er iets gebeurd, brrr...

Licht uit het oog bijvoorbeeld.

Mocht iemand het ondanks de waarschuwingen toch willen doen, WA verzekering keert niet uit als je ervoor betaald wordt. En gaat het mis, wie betaalt schade aan toestel en/of theater en/of mensen?

Ff de props goed slijpen van te voren. Voor degene die gaat....wel carbon propjes gebruiken he......om ze uit het lijden te verlossen ;)

Als je een net tussen het podium en het publiek hangt wil ik graag eens rond de tafel. Zonder dat denk ik er nog niet over!

Ik en anderen hier hebben mini drones en daar zou dat best mee kunnen. Evt met camera en gestabiliseerde beelden. Maar nogmaals zonder een net zou ik het niet eens overwegen.

Ik stel voor dat er met deze gevlogen wordt... ;-)
yzaty7uh.jpg

Back