Wie wil mij bij de club??

Hallo, ik wil graag eens gaan kijken bij een club. Ik ben beginnend vlieger met heli's en beginnend vlieger met fixed-wing. Ik vlieg nu in de tuin van mijn ouders met een Trex 450, multiplex twinstar en een epp cessna 182. Met name met deze laatste begint het al wat te worden. Maar ik wil ook wel eens met iemand van gedachten wisselen en door groeien naar wat "echter" vliegmateriaal.

Ik woon in Den Bosch, en kan maar geen keuze maken. Heb wat clubs opgezocht en kwam uit in Tilburg. Ik in de auto, maar geen club te vinden. Volgens optie was Berlicum. Ik in de auto, club gevonden, maar niemand aanwezig. De websites vind ik vaak wat minder toegankelijk, en vind het erg onpersoonlijk om een mail te sturen....

Wie weet een leuke club in regio Den Bosch (hoeft niet perse ook voor Heli's te zijn), waar een jonge gast een keer kennis kan komen maken?

dongen bij tilburg (mvc snoopy) is erg actief en gezellig, zowel heli kenners als top vliegtuigpiloten daar.

wel in de buurt van Den Bosch is The Wings in Nistelrode (in de wijde buurt van Den Bosch). bij ons vliegen veel vliegtuigen en sinds een maand ongeveer ook weer heli's. je kan op beide fronten dus geholpen worden :D

neem ook eens een kijkje op onze site:
www.thewings.nl

we hebben een (redelijk) groot veld tot onze beschikking met eromheen wat bomen, maar daar heb je nauwelijks last van.

je bent altijd welkom om eens een keer te komen kijken. op zaterdag en/of zondag is er, bij mooi weer, bijna altijd iemand aanwezig.

kom gerust eens kijken, de koffie staat klaar of is zo gezet ;)

Dank voor de reacties. Nistelrode is een goede tip, hopenlijk is het binnenkort weer vliegweer dan kan ik er eens langsrijden.

gr. Beeek

Dank voor de reacties. Nistelrode is een goede tip, hopenlijk is het binnenkort weer vliegweer dan kan ik er eens langsrijden.

gr. Beeek

Hoi Beeeek, als je Google Earth op je PC hebt is dit linkje misschien wat voor je. Komt van deze pagina, daar kun je ook een excel (csv) lijst met clubs vinden. Wellicht zitten er meer clubs in de buurt dan je in de gaten hebt.

Laat ik dit linkje er ook nog eens tegenaan gooien, normaal doet een ander forumlid dat, ik zal 'm vanavond eens ontlasten ;) Kunt daar ergens "clubs" aanklikken, verder kom je er wel uit schat ik zo.

Aardige (grote in ieder geval) tuin hebben je ouders, als je daarin kunt vliegen. :cool:

Komende zondag zal het wel weer druk zijn in Nistelrode .

Daar is veel ervaring kwa vliegen en bouwen .

En het is ook een gezellige club vliegclub met altijd wel een paar toeschouwers. ;)

Ik vlieg er ook al weer een paar jaar .

Mvg Johan

Aardige (grote in ieder geval) tuin hebben je ouders, als je daarin kunt vliegen. :cool:

Tja, 2,5 hectare grasmat met hier en daar wat boompjes....... alleen ik ben toe aan wat meer commentaar dan; "kan die afstandsbediending wel zo ver?" of "Staat er niet te weinig wind?". Goed bedoeld allemaal, maar ben vaak weer blij als ik weer naar huis kan..:p

Ik dank u allen voor de goede tips. Zal proberen deze zondag er eens een paar te bezoeken...

Hallo heren MvC The Wings,

Ik ben een paar weken geleden bij jullie geweest en zou me graag willen inschrijven bij jullie club..... Maaareh, hoe doe ik dat? Heb eens een blik op de website geworpen, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

Ik wil binnenkort sowieso nog eens langskomen, maar neem dan graag gelijk mijn heli (en misschien al een nieuw te leren fixed wing) mee. Voor die tijd lijkt het me zinvol mijn lidmaatschap te bekrachtigen.

Kan iemand een pb'tje sturen met bijv. een mailadres van de lidmaatschapbeheerder?

Alvast bedankt!

Gr. Beeek

lidmaatschap aanvragen gaat per e-mail inderdaad
ik zal zometeen een pb-tje sturen met betreffende e-mail adres.

Back