wie wil mij helpen met vliegen (easystar)

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik ga over een paar weken een easystar kopen maar ik zou graag iemand erbij willen hebben die mij dan zou willen helpen (eventueel tegen een kleine vergoeding) want bij mij in de buurt zijn wel een paar clubs maar dat vind ik niks de dichtbijzijnd is in well 7 km vban mij vandaan maar daar zijn maar 11 leden ofzo dus wie zou mij over een paar weken kunnen helpen met vliegen ik woon in wanssum en ben vanplan op en redelijk groot weiland te gaan vliegen

gr.timothy janssen

Ik zou toch eens naar een van die clubs gaan, misschien is er wel een lid die bij jou in de buurt woont en die wil helpen?

Freakazoid zei:
Waar ligt wanssum ergens? Ik woon vlakbij zeeland en belgie.
ik zou wel is een keer kunnen gaan kijken maar op de site staat niet waneer ze vliegen en op de mail regaeren ze niet maar wanssum licht in limburg dicht bij venlo

Oei, das n beetje ver voor mij om eventjes te helpen je vliegtuigje op te gooien. ;) Maar als je nog es in de buurt van Roosendaal komt, laat eens van je horen. :P

Freakazoid zei:
Oei, das n beetje ver voor mij om eventjes te helpen je vliegtuigje op te gooien. ;) Maar als je nog es in de buurt van Roosendaal komt, laat eens van je horen. :P
zalk doen

Timpie, bij de pioniers vliegt men gegarandeerd elk weekend als het weer een beetje goed is en datzelfde geld ook voor de club in Horst en de andere clubs in die omgeving.

Back