Wie wil samen met mij hobby beginnen RC auto's?

Ik vind de hobby van het bouwen, ontwikkelen en rijden met R/C nitro en ook elektro auto's een geweldige bezigheid. Alleen ben ik de enige hier die deze hobby heeft. En om alles alleen te doen kan best een beetje saai zijn, zelfs met een hobby als deze! Ik ben zelf in het bezit van een Tamiya elektro Mini en een Nitro buggy 1/10. Deze heb ik nog niet zo lang in mijn bezit en ben ik nog aan het inrijden.

Zijn er misschien mensen in de buurt van Alphen aan den Rijn die het leuk vinden om samen met mij deze hobby uit te voeren en wellicht ons later bij een vereniging aan te sluiten? Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ervaren!

R.C.C.L is een clubje enthousiastelingen die rijden op een zelfgemaakte baan vlakbij Leiden. Om nou te zeggen dat ik "lid" ben... Noem het maar een medestander van het eerste uur. R.C.C.L. is dus geen vereniging.

Kom aankomende week (ofzo) maar eens kijken. Je bent welkom...Er komen overigens meer rijders uit Alphen a/d Rijn.

c-lrxvfOLV4[/media] - Badmuts1_0001.wmv

Kleine impressie van hoe het er aan toe gaat..

Laatst bewerkt door een moderator:
Het handigste is misschien, dat je het topic volgt. Hierin worden meestal de afspraken gemaakt. (En zieken we elkaar:p)

Doorgaans wordt er op zondagmiddag gereden en dinsdag/donderdagavond. Totaal komen er (op dit moment) zo'n 10 rijders. Leeftijden lopen uiteen...Ervaringen ook...Da's nou net het leuke:cool:

Zijn er nog meerdere mensen in de omgeving van Alphen die een nitro off-road buggy rijden en dit ook nog aan het uitproberen zijn en niet alleen willen doen? Ik heb vandaag geracet in Alphen, is erg gaaf!

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een goed oefenterrein ergens in de buurt van Alphen a/d Rijn of Leiderdorp. Blijkbaar is de club uit Leiden die in Leiderdorp zat te rijden na 2011 gestopt en verwijzen nu naar de nieuwe club in Zoetermeer. Zoetermeer is dan net even iets te ver om even in de avonduren te rijden. Heb ook het e.e.a. gelezen over het terrein bij de Flemingweg in Alphen maar hoorde ook dat hier vaak ook motorcross gereden wordt.<O:p</O:p
Weet er nog iemand een alternatief in de buurt behalve Zoetermeer dan?
Heb zelfs een elektro 1:10 buggy en wil heel graag oefenen J.<O:p</O:p

Locatie of regio opnemen in de titel voor meer kijkertjes/reacties. Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties.

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een goed oefenterrein ergens in de buurt van Alphen a/d Rijn of Leiderdorp. Blijkbaar is de club uit Leiden die in Leiderdorp zat te rijden na 2011 gestopt en verwijzen nu naar de nieuwe club in Zoetermeer. Zoetermeer is dan net even iets te ver om even in de avonduren te rijden. Heb ook het e.e.a. gelezen over het terrein bij de Flemingweg in Alphen maar hoorde ook dat hier vaak ook motorcross gereden wordt.<O:p</O:p
Weet er nog iemand een alternatief in de buurt behalve Zoetermeer dan?
Heb zelfs een elektro 1:10 buggy en wil heel graag oefenen J.<O:p</O:p

Rij jij nog wel eens in alphen ?
Heb laatst een 1/10 grave digger gekocht en wil wel effe knallen eerdaags.

Waar is het ergens aan de flemmingweg ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zult weinig antwoord van hem krijgen....

Laatste activiteit: 6 april 2012 21:36

Back