Wie zou mij willen helpen met de Thunderbolt VII van Dragon?

Hallo mede bouwers,

Ik zal me eerst even voorstellen want ik ben nieuw hier op dit forum, mijn naam is Paul en ben 28 en wonend in Vlissingen, Zeeland.

Ik heb een vraag aan jullie, namelijk deze: Vorig jaar November ben ik begonnen met de bouw van een Sherman tank, type Thunderbolt VII van het merk Dragon, dit liep voorspoedig en goed. Alleen diegene die hem voor me ging spuiten en afbouwen heeft geen tijd meer voor deze geweldige hobby. Nu zul je misschien denken, kun je dit dan zelf niet? Nou daar ligt het probleem nu net. Ik heb een spierziekte, waardoor ik de laatste fasen van de bouw en het spuiten dus zelf niet kan omdat mijn spieren het laten afweten. De tank staat nu een jaar te verstoffen in de kast, wat ik ontzettend zonde vind en met pijn in het hart.

Wie zou mij hiermee willen en kunnen helpen? Daar zou je mij ontzettend blij mee maken en een gelukkig mens.

Ik heb al eerder een Thunder Tiger gemaakt van Tamiya, wat ik super leuk vond om te doen en al een hele prestatie voor mijn doen is. Diegene waarover ik sprak heeft hem destijds voor me gespoten en afgebouwd en heeft nu een mooi plekje in de vitrinekast.

Wie helpt mij uit de brand?

Met vriendelijke groet,

Paul

Beste Paul.

Wat spijtig om te horen van je ziekte.
Ik hoop dat er iemand is om je te helpen.
Helaas kan ik het zelf niet, door de afstand.

Groetjes,
Frankwin

hoe moet de tank geboud worden ??
zoals hij uit de fabriek komt, dus schoon en geen vuil.
of moet hij op een diorama dus met wat bomen en struiken en alles vies ??

ik wil hem wel afmaken voor je maar dan kan ik hem niet vies maken.
een maatje van me is er wel heel goed in die zou hem op een diorama kunnen zetten.
(ik ben in de leer bij hem ) hij heeft een oud boek waar alles instaat om hem vies en realistisch te maken.

het opsturen moet opzich geen probleem zijn voor jou.
want ik zou alles kunnen herstellen.
alleen het terug sturen word wat moeilijker.
je kan hem dan hier ophalen als hij klaar is.

hier een linkje van mijn tanks.
[159969] tamiya-m26-super-pershing-en-academy-super-sherman

heb je wat foto's van hoe jou sherman er nu bij staat ??
ik neem aan dat het schaal 1/36 is ??

ik hoor van je.

gr Sander.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Sander,

Het is inderdaad schaal 1:36.
Ik zal een paar foto's maken in de staat waarin de tank nu verkeert en posten. Hij is zeg maar spuit klaar, dus de koepel zit in elkaar(zonder loop), de onder en bovenkant. Bij de vorige tank had ik alles al vast zitten en dat was onhandig bij het spuiten dus dat kreeg ik als tip, alles los laten. Verder heb ik de track links geschuurd, puntjes van van het 'raamwerk' zeg maar.

Verder zou het leuk zijn als hij er wat oud en vies uitziet, maar hij hoeft niet op een diorama. Wel in de originele kleur met stickertjes die er bij zitten.

Had zelf nog wat origineels geconstructureerd, laat ik op een foto zien.

Wel super dat je me wilt helpen ermee, misschien wil die maat van je hem verouderen.

Super!

Foto's volgen en dan regelen we het verder wel, is dat oke?

Groet,

Paul

full

Klein spul

full

Voor en achterplaat doorzichtige resterende onderdelen

full

Raamwerken

full

Stickers

full

Zijstukken koepel en tankbody, loop

full

Rijwerk en messing delen

De tank parts
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk jongens dat is elkaar steunen in de liefde voor modelbouw :)
Veel beterschap met je ziekte Paul.

Daan

Back