Wielen dyen

Kan iemand mij vertellen wat precies "dyen" inhoud? Ik heb een poos zitten zoeken maar kan nergens vinden wat het precies is. Ja dat je velg een andere kleur word maar het is niet gewoon spuiten want dat bladert er zo weer af naar mijn idee.

Gr. Roy

hallo Roy

het is dylon verf kan je halen bij drogist zijn kleinen potjes met kleurpoeder,mengen met water onderdelen een paar minuten koken.
heb toevallig vorige week wat onderdelen geprobeerd.vinnen van mijn kiteboard ( frontkapje van mijn hpi baja (lexaan),en een oude motor steun.rode genomen.vinnen zijn gelukt.steun niet.en kapje heeft een metalic roze waas.
ffe googelen filmpjes plastic verven.heb ook ergens een fel oranje baja gezien.

succes

martin

Even zoeken op 'dylon' Roy, dan vindt je de nodige topics over een kleurtje geven van kunststoffen, een stuk of 15, ook met alternatieve methodes. Daar zit vast wel iets bij wat jij kunt gebruiken. Sommige discussies zijn erg groot, dan moet je 'laat resultaten zien als berichten' selecteren.

Laatst bewerkt:
oke dan ga ik dat binnenkort eens uitproberen. Als ik het goed begrijp gewoon die verf mengen met water. Daarna die verf aan de kook brengen en dan de velgen een paar minuten mee laten koken. :D

Bedankt zal effe laten weten of het gelukt is. Maar eerst velgen bestellen.

@ron ja had niet de goede naam dus dan word zoeken ook lastiger ;)

Back