Wielen van 1/8 buggy draaien andere kanten op?

Waarom kan ik je 2 laatste berichten dan zonder problemen begrijpen. Die zijn gewoon goed te lezen en begrijpen..

je gaf je mening over een diff probleem, altijd goed. Alleen was het zo dat de topic starter aan zijn spurgear draaide en dat toen de voor en achterkant tegen elkaar in draaiden. Dus dan kun je wel zeggen dat het zo hoort, maar dat is dus niet zo..

Nogmaals, dat is een slap excuus. Er zijn genoeg hulpmiddelen om er voor te zorgen dat je text gecontroleerd en gecorrigeerd wordt en doe je er verstandig aan om dat te gebruiken.

Sorry ik gebruik dat niet en niemand gaat mij ook niet om vragen dat gebruiken als je niet degen kunt laat zijn en houw voor u eigen niemand zegt wat ik moet doen niemand!!! .

zucht.... We proberen je berichten te begrijpen. Dat is het enige, we geven tips die je zou kunnen gebruiken maar als je zo reageert heeft het idd geen zin.

Ik hoop dat we in de toekomst makkelijker je berichten zullen begrijpen..

Nu weer :ontopic:

Dat weet ik ook wel ma heb ook gezegt van diff alles lezen aub ,oke zit soms raar in elkaar maar hou het aub voor u zelf kwets je niemand mee ik ben maar een mens .

Tja... je kunt boos worden en dat zal je iedere keer worden als niemand snapt wat je schrijft, je kunt ook eens de mogelijke oplossingen proberen waarbij je niet alleen jezelf helpt om beter begrepen te worden en er ook van leert maar ook je omgeving er mee helpt dat je begrepen wordt.

Oke daar heb jij gelijk in maar ik ben vol op aan leren vraag maar aan mijn maten ik heb all veel geleert en moet nog veel leren en dat komt ook goed maar ik heb meer tijd nodig dan andere ma ik snap jullie wel heel goed .

Laatst bewerkt:
Allee zand er over en ik ben niet lastig helemaal niet maar op dat gebied ben ik rap in mijn gat gebeten alle terug on topic zouw ik zeggen.

Wat een discussie:P.
Maar goed, hij doet het nu wel goed! Heb inderdaad de voor differentieel alleen omgedraaid, en nu draaien de wieltjes wel goed:D!
Fotootje van de auto:

Uploaded with ImageShack.us

Het is nu nog wel allemaal opbouwen. Wil een goed zenderset nemen, iets van 2,4ghz setje, sterke servo's en dan eerst de standaard motortje van 3,5cc uitproberen. Daar zit niet heel veel compressie meer op, maargoed eerst proberen maar.

Oke daar heb jij gelijk in maar ik ben vol op aan leren vraag maar aan mijn maten ik heb all veel geleert en moet nog veel leren en dat komt ook goed maar ik heb meer tijd nodig dan andere ma ik snap jullie wel heel goed .

Download Firefox en gebruik die browser. Firefox is veiliger dan internet explorer en hij heeft een ingebouwde spellingchecker. Dan hoef je maar rechts te klikken op het woord om het te verbeteren (zoals in Word ed)

Firefox: http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.6.13&os=win&lang=nl

Back