wielmoer in het plastic doorgedraaid

[/img]

ik heb waarschijnlijk bovenstaand wiel niet goed op de auto gemonteerd.
de moer is doorgedraaid in het plastic.
zou dit nog met een of andere Harde lijm(als opvul materiaal) te herstellen zijn ? zo ja welke lijm ?
of misschien andere iedeen zodat ik dit wiel in iedergeval nog als reserve wiel kan gebruiken.

groet marco

Zo te zien is de 6-kant in de velg groter dan de meenemer....

Even een paar lagen krimpkous om de meenemer krimpen om hem iets groter te krijgen of op zoek gaan naar de juiste meenemer

die meenemer hoort gewoon niet in dat wiel! met krimpkous help je je hexxes om zeep, leuk proberen maar haal liever een andere meenemer...

hoi screwloose,

ik heb een soort krimpkous om de meenemer gedaan . 1 laag was voldoende, de rest opgevuld met plastic strookjes . daarna ca lijm er tussen laten zinken.
heb er afelopen zondag flink mee gereden en het zit allemaal nog perfect.
en die meenemer is echt het orgineel, maar door(haastige) verkeerde montage is het wiel dus uitgesleten.
Ik heb ondertussen dus wel een nieuwe besteld, en dan kan deze op de reservebank :)

groet Marco

Meenemer moet vrij strak in het hart van de velg zitten, anders draai je het in no-time kapot. Ik zie in de velg heel duidelijk een zes-kant vorm, wat duid op een combinatie van meenemer en velg die niet samen horen.

De meenemer is misschien origineel, maar de velg past er zeker niet bij.

Back